Tallinnan lastentarvikeliikket

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mari_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mari_

Vieras
Onkos kukaan käynyt Tallinnassa lastentarvikeostoksilla? Osaisitteko kertoa ovatko tuotteet siellä halvempia kuin Suomessa ja että onko firmoilla nettisivuja?

Kiitos jo etukäteen!

Kun lähtee satamasta kävellen kohti Virua, niin matkan varrella on Rottermannikeskus. Sen 2. kerroksessa on lastenvaateliike jossa on halpoja vaatteita.

Muutoin siellä oli jo kolme vuotta sitten kallista niissä keskustan lastentarvikeliiikkeissä, puhumattakaan sataman turistirysistä...

Alkuperäinen kirjoittaja Nessu.:
Kun lähtee satamasta kävellen kohti Virua, niin matkan varrella on Rottermannikeskus. Sen 2. kerroksessa on lastenvaateliike jossa on halpoja vaatteita.

Muutoin siellä oli jo kolme vuotta sitten kallista niissä keskustan lastentarvikeliiikkeissä, puhumattakaan sataman turistirysistä...

Unohda tämä putiikki vaatteet on hirveitä.Viru hotellin kupeessa on iso hieno ostari siellä on oikea lastentarvikeliike.Hinnat ei niin edullisia ole mitä odotat.Itse ostin ruotsin puolelta kaukalon ja istuimen edullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Tervehdys:
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu.:

Unohda tämä putiikki vaatteet on hirveitä.Viru hotellin kupeessa on iso hieno ostari siellä on oikea lastentarvikeliike.Hinnat ei niin edullisia ole mitä odotat.Itse ostin ruotsin puolelta kaukalon ja istuimen edullisesti.

Riippuu mitä etsii. Siellä oli Lindexin Bamse-bodyja ja Disney Pixar-paitoja á 2e. Samat suomessa kympin ja ylikin.

Itse kävin Viru-keskuksessa ja lisäksi aivan laadukkaassa lastentavaraliikkeessä aivan vanhan kaupungin tuntumassa. Hintataso sama kuin Suomessa ellei jopa korkeampi. Ainakin esim. Lennen kevätpuku oli samoissa hinnoissa. Sitten kävin myös tuossa Rottermannissa ja siellähän myydään paljon piraattituotteiden tyyppisiä vaatteita. Ne ovat halpoja.

Yhteistyössä