tallelokeron lopetaminen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuuuuwaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuuuuwaaa

Vieras
Unhodin kokonaan ton irti sanoo tallelokeron. Ja toi tän vuoden erämaksu tulee kohta. Pystyykö lokeron irtisanoo puhelimen kautta? koska olen paraaikaa matkoilla. Lokero on tyhjä eikä enää käyttöö.

Oletin että tallelokero on pankista? Onko avain sinulla vai säilytyksessä pankilla? Jos pankissa niin luulisi että irtisanominen onnistuu puhelimella tai vaikkapa nettipankin kautta

Joo siis tallelokero on nordean pankissa mutta toi tallelokeron avain sattuu olemaan kotona.
ja mun pitäis nyt mahdollisemman nopeasti irtisanoa. Ajattelin vaan onnistuuko puhelimen kautta niin kyllä mä varmasti jotenki saan sitten järkättyä niille sen tallelokeron avaimen.
Mitenkä pystyy nettipankin kautta irtisanoa tallelokeroa (nordea siis on kyseessä) itse en ainaskaa ole huomannu pystyykö nettipankin kautta?
Lisää tietoo pliizzz

soita huomenna pankkiin ja ilmoita että irti sanot lokeron ja toimitat avaimen sitten myöhemmin pankkiin niin sillä on asia selvä. ja ville! asiallisempaa vastauksia! ei tarvii heti olla haukkumassa ääliöksi!

Yhteistyössä