V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Sori, kesti vähän ku kuopus heräs. No, siis noi on "kestotalouspaperia". =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Sori, kesti vähän ku kuopus heräs. No, siis noi on "kestotalouspaperia". =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:Eli pyyhitte noilla esim.jos jotain sattuu kaatumaan jonnekin?
Alkuperäinen kirjoittaja naurunappi:Minulle tuli mieleen että onko ne kestovaippoja?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tök:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Sori, kesti vähän ku kuopus heräs. No, siis noi on "kestotalouspaperia". =)
ok, hieno idea. Oliko ihan oma ajatus?
Alkuperäinen kirjoittaja naurunappi:Alkuperäinen kirjoittaja naurunappi:Minulle tuli mieleen että onko ne kestovaippoja?![]()
Voi hävetys mun kans kun en äsken älynny katsoa tarkemmin noita kuvia :ashamed: ..en olisi älynnyt mitä ne on mutta en olisi kyllä laittanut että kestovaippoja :ashamed: ..Nyt kun tiedän niin hienoja on ja olet kyllä nähnyt paljon vaivaa =) :flower:![]()