Tällaisia pariskuntia kaikki vihaavat- niin totta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
1. He pitävät toisiinsa koko ajan yhteyttä

Kun he ovat erossa toisistaan, he tekstailevat, soittelevat, lähettelevät Facebook-viestejä toisilleen alituiseen – ihan vain varmistaakseen, että missä toinen on, mitä hän tekee, onko kaikki hyvin, mitä ostetaan sitten illalla kaupasta. Ja silloin kun he eivät viestittele tai puhu toisilleen, he puhuvat muille parisuhteestaan.
2. He käyttävät yhteen sointuvia vaatteita

He saapuvat juhliin samoissa, yhteen sointuvissa vaatteissa, jotka he ovat valinneet tietoisesti: he ovat tarkoituksella sonnustautuneet samoja värimaailmoja tai teemoja käyttäen. Ainoa paikka, jolloin kannattaa miettiä yhtee sopivat vaatekokonaisuudet, on naamiaiset.

Toisaalta parit alkavat salakavalasti muistuttaa toisiaan aikojen saatossa, joten nämä "vaatemätsäykset" saattavat tapahtua ikään kuin vahingossa.
Tällaisia pariskuntia kaikki vihaavat – lue kahdeksan merkkiä!
3. Julkiset hellyydenosoitukset

Toki rakkauttaan saa tuoda esille suukottamalla rakastaan julkisesti tai kävelemällä käsi kädessä, mutta ulkoilu kieli alituiseen toisen kurkussa ei ole miellyttävää katsottavaa, vaan äärimmäisen vaivaannuttavaa. Jokaisella askeleella ei tarvitse pusutella, ei vaihtaa sylkeä elokuvissa, eikä varsinkaan ravintolassa.

Ja kaksikymmentä pusukuvaa Facebookissa on myös aivan liikaa.
4. He tekstailevat toisilleen ollessaan samassa huoneessa

Aivan kuten seurassa kuiskiminen, toiselle tekstailu silloin, kuin paikalla on muitakin, on tökeröä. Oli kyseessä sitten rakkaudentunnustukseen taipuva tekstari, "Voidaanko lähteä?" -pyyntö tai pikkutuhma viesti, muut paikalla olevat varmasti huomaavat, että pariskunta viestittelee keskenään.
5. He kihertävät yhteisille sisäpiirijutuilleen

Aivan kuten pitkässä ystävyyssuhteessa, myös pariskunnat kehittävät väistämättä itselleen omia, sisäpiirivitsejä ja -sanontoja. Pariskunnan kääntäessä selkänsä muille kihertääkseen kahdestaan omille jutuilleen saattaa aiheuttaa suunnatonta ärtymystä muissa.
6. He nimittelevät toisiaan imelillä hellittelynimillä julkisesti

Hanipöö, puppelipuu, marenkimuruseni, sulopeppu, tilulilululusein, söppelipööpeli. Nämä ja monet, monet muut imelät lempinimet käynee vain pariskunnan kahdenkeskisille hetkille, ei julkisesti muiden korvien kuulolle.
7. He puhuvat toisilleen lässyttämällä

Ihmiset puhuvat vauvoilleen ja lemmikeilleen lässyttäen. Pariskuntien, kahden aikuisen ihmisen ei kannattaisikaan lääperrellä toisilleen hunajaa suupielistä valuen (varsinkaan julkisesti) tai sitten heille pitää hankkia joululahjaksi koira.
8. Hänestä tulee "me"

Silloin kun paras ystävä ei enää käytä käsitettä "minä", vaan ainoastaan "me", alkaa korvista kohta valua verta. Oudolla tavalla kaikki suunnitelmat ja menot ovat aina täynnä sanoja "me", "me", "me". Tuntuu myös, että ystävän mielipiteet tuntuvat katoavan: enää hän ei ajatellut, vaan he ajattelivat. Hän ei enää mennyt suihkurusketukseen, vaan he menivät.

Kuulostaako tutulta? T

k1702.gif

aha

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tiedän muutaman tuollaisen tapauksen..On ne ärsyttäviä, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Välillä tämä palsta tuntuu olevan oikee tekopyhien palsta. Mikään eikä kukaan ota muka ketään päähän ja kaikki on niin täydellistä. Lisäksi tulee aina vastaukseksi kaikkea näsäviisasta. Jos jotkut parit ärsyttää niin on kateellinen. Jos taas joku muu asia ärsyttää, niin on jotenkin epänormaali. Mua ärsyttää vaikka mikä nykyään (oon viimeisilläni raskaana) ja jos se tekee musta jotenkin epänormaalin, epäkypsän tai sairaan niin aivan sama!

Kun oikein pinnistelen, muistan muutaman tuollaisen tapauksen, mutta niissä oli kyse ihan ymmärrettävästä alkurakstumisen huumasta. Kyllä se siitä sitten tasottui.

Minua ärsyttävät enemmän toisiaan julkisesti nälvivät pariskunnat huomattavasti enemmän.

Tiedän muutaman tuollaisen tapauksen..On ne ärsyttäviä, mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan. Välillä tämä palsta tuntuu olevan oikee tekopyhien palsta. Mikään eikä kukaan ota muka ketään päähän ja kaikki on niin täydellistä. Lisäksi tulee aina vastaukseksi kaikkea näsäviisasta. Jos jotkut parit ärsyttää niin on kateellinen. Jos taas joku muu asia ärsyttää, niin on jotenkin epänormaali. Mua ärsyttää vaikka mikä nykyään (oon viimeisilläni raskaana) ja jos se tekee musta jotenkin epänormaalin, epäkypsän tai sairaan niin aivan sama!

Saahan toki ärsyttää ja ärsyttää ketä ärsyttää. Mutta otsikko kaikki vihaa, herättää toki vastareaktioitakin koska kaikki todellakaan eivät vihaa tai suuremmin jaksa ärsyyntyä toisten tekemisistä. Silti kaikilla on niitä ärsytysaiheita.

Aika monikin asia tässä elämässä ärsyttää, mutta ei tuo. Paitsi tuollainen seurassa tekstailu varmaan tuntuisi aika lapselliselta. Sisäpiirivitsin voi toki heittää, jos se on sellainen, jota voi muillekin vähän avata.

Enemmän ehkä säälittää tuo viimeinen kohta, jos siis oikeasti kaikki on aina "me". Kiva tietysti, jos viihtyy yhdessä, mutta jos ei voi lähteä kaverin kanssa elokuviin, koska "me emme tykkää leffateattereista" (eli puoliso ei tykkää), se on jo vähän surullista.

En harrasta tuollaista itse, mutta en kyllä tunne ketään noin överiä muutenkaan. Ja ne jutut mitä olen huomannut, ei muistaakseni ole ärsyttäneet, ainakaan niin paljon että mitään sellaista muistaisin :D Yleensä se on ihan söpöä vaan, jos siis todellista eikä mitään ihmeellistä näyttelemistä.

Mutta se kyllä ärsyttää, jos joku muuttuu ihan irrationaaliseksi kun ihastuu, esim ei muista enää mitään eikä ketään muuta (koira jää pihalle, läheisten syntymäpäivät tulee ja menee jne), sinne ihastuksen luokse pitää mennä sata lasissa niin ettei syömään voi pysähtyä vaikka se pääsisi vasta monen tunnin päästä töistä jne.... Todistan tällaista tällä hetkellä perhepiirissä ja vähitellen alkaa ottaa päähän, mutta ihan vaan siksi että en kestä irrationaalisuutta. Siitä rakkaudesta olen silti tosi iloinen :)

Ja muutamaa edellistä lainatakseni, paljon ikävämpiä on ne pariskunnat jotka julkisesti riitelee ja aina puhuu pahaa toisistaan!!

(lisäys: ennen kuin joku ehdottaa, ei sitten ollut minun syntymäpäivästäni kyse.... :kieh:)

Viimeksi muokattu:
Itse en pidä tällaisista pariskunnista. Ainiin, palstan mukaan on kateellinen tällaisille pareille. Olenhan ollut saman miehen kanssa liian kauan, 18 vuotta. Olisi kannattanut ajoissa vaihtaa joonkin ekstraälykkääseen romantikkoon.

Muutenkin oman elämän liiallinen esiintuominen kaikille on jotenkin enemmän teennäistä kuin luontevaa. Jokainen toki tyylillään.

Kieltämättä liiallinen julkinen lemmekkyys aiheuttaa huomattavasti enemmän kiusaantuneisuuden tunteita kuin awww-fiilistä, kateudesta puhumattakaan. Rakkautta ei piiloon saa, se näkyy kahdesta ihmisestä jotka valaisevat toisensa kuin soihtu, vaikka istuisivat eri puolilla huonetta. Ei hellyyttä tarvitse erityisesti vältellä muiden seurassa, mutta mielestäni kuuluu ihan alkeellisiin käytöstapoihin huomioida muut paikallaolijat keskittymällä muihinkin kuin siihen läheisimpään ihmiseen.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
ai se oli AVALTa, aihe rakkaus ja seksi...

Meinasin kysäistä ap.lta, että mistä noin imelän provon on löytänytkään, mutta katsoin tuosta linkistäsi.

Kyllä jokaista varmaan se kuorsaava hanipuppelo joskus ärsyttää, että en nyt tekopyhyydestä lähtisi ketään syyttelemään.

Mutta eikö noin liioiteltu ja paksu teksti ole tarkoitettukin herättämään vähän jotain reaktioita.

Mua ärsyttää, kun raskautta (varsinkin jos on "viimeisillään") käytetään syynä ihan kaikkeen. :D

Yhteistyössä