tallainen meili tuli

Find out who has blocked or deleted you on MSN Messenger.....
avasin sitten sen sivun mutta epailyttaa kun kysyvat meilin ja tunnuksen. Mutta olis kiva tietaa jos joku ja kuka on mun blokannut..
www.blockyell.com jos joku haluu kattoo
Pyydetaan hyvaksyyn ehdot mutta ma en ainakaan naa mitaan mista sen vois edes lukea
 
tossuliini
älä vaan mene antamaan mitään tietoja mitä ne siinä pyytää eikä muutenkaan kannattaisi avata mitään epäilyttäviä viestejä, mulle tulee luukkuun koko ajan ulkomailta ihan omituisia viestejä, huomaan sen jo lähettäjästä mistä on niin en aukase ollenkaan vaan pistän suoraan roskakoriin, kannattaa olla varovainen tuollaisten viestien suhteen eikä mennä suinpäin avaamaan niitä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lontoon kukkuja:
voi ko netista ladata mitaan ilmasia virusohjelmia..mulla kaikki havitetty kun kone putsattiin, enka oo via kerinnyt ostaan uutta..itseasisassa sen asken vasta huomasin
No sitten sulla on jo viruksia koneella. Mutta hankippas tosi nopeesti nyt ohjelma ja vedä läpi. Samoin hanki myös ohjelma, joka puhdistaa kaiken muun (esim. Ccleaner, TuneUp Utilities... )
 
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Joo toi on se mikä kyllä näyttää ketkä on sut blokannut listalta, mutta huijausta se on :) eli älä pistä salasanoja.
ei se muuten näytä ees oikein... ainaki ne mitä se mulle näytti (joo, olin dorka ja avasin) näkyy mulla edelleen online tilassa... ja se tosiaan lähettelee tuota linkkiä sit avaajan nimissä, eli salasana vaihtoon (eikä mulle tullu mitään viruksia koneelle)
 

Yhteistyössä