Tällä hetkellä kaduttaa kun ura on mennyt aina edelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ://
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

://

Vieras
Sori nyt on pakko avautua...

Olen aina ollut kunnianhimoinen. Päätin jo nuorena etten lapsia aio hankkia, aion hankkia uran ja pyrkiä johtotehtäviin. No, nyt olen siellä johtotehtävissä, minulla on kaikkea: hieno talo, kallis auto, omaisuutta ja paljon, ihana aviomies jne. Mutta se tärkein, minkä tällä hetkellä haluaisin puuttuu. Eli lapsi. Olen 35-vuotias, olemme yrittäneet 3 vuotta, käyneet hoidoissa jne, mutta ei tule niin ei tule :/

Ahdistaan niin pirusti. Urakaan ei tunnu enää miltään.

Ehditte vielä saada lapsen tai lapsia. Tutkimuksiin nyt heti jos ette ole vielä ja tarvittaessa hoitoihin. Adoptio on sitten seuraava mahdollisuus, siihenkin on vielä hyvin aikaa vaikka nyt vasta alkaisitte sitä miettiä.

[QUOTE="vieras";25487525]Ehditte vielä saada lapsen tai lapsia. Tutkimuksiin nyt heti jos ette ole vielä ja tarvittaessa hoitoihin. Adoptio on sitten seuraava mahdollisuus, siihenkin on vielä hyvin aikaa vaikka nyt vasta alkaisitte sitä miettiä.[/QUOTE]

Äh anteeksi, luinpa tosi huonosti aloitusviestisi!! Siis hoidoissa jo käyty. Millaisissa hoidoissa?

Moikka, mulla hieman sama homma. Tai no, en vielä ole saavuttanut työsaralla mitä haluan, tuntuu että "vielä hetki" ja sitten alan miettimään niitä lapsia. Mutta näin se aika vaan on mennyt, ja ikä jo myös tuo 35v.. En uskalla ajatella ettei tuo lasten saaminen olisi osa elämääni, mutta taitaa olla yksi todennnäköisyyksistä.

Älä vielä lopullisesti ahdistu. Ystäväni, jolla myös sama homma ja joka on vuoden meitä vanhempi, kävi sitten onnellisesti niin että tulikin raskaaksi. Vaikka oli ns. luovuttanut. Joten ei vielä mikään ole menetetty, vaikka todella rankkaa sulla varmasti ollut (hoidot ja kaikki). Ja ei tietenkään tarinat tuntemattomien "tuurista" auta. Mutta sisua ja voimia!

Eihän tuo nyt vielä ole luovutuksen paikka. Itse kävin läpi 8 ivf hoitoa ennekuin tärppäsi. Olin 36 kun esikoiseni syntyi ja 38-vuotiaana sain kaksoset. Luulin jo ettei koskaan tärppää ja että olen vanha ensisynnyttäjä, mutta yllätyksekseni en ollut todellakaan mikään harvinaisuus. Hoitojahan voit jatkaa yksityisellä puolella niin kauan kun haluat kun kerran rahaa on. Onnea.

[QUOTE="utelias";25487544]Olisko tässä hyvä kysyä, kumpi on tärkeämpi perhe vai työ/ura?[/QUOTE]

Alle 30-vuotiaana oli ura, nykyään molemmat. Vaikka saisin lapsen, en ryhtyisi kotiäidiksi eli mitään pullantuoksuista kotiäitiä minusta ei ole tulossa.

(Ja ennen kuin joku vetää herneet tästä nenään, en näe kotiäitiydessä mitään pahaa, minä en vain halua sitä.)

noo, mä tein huonon kompromissin, meinas jäädä kaikki saamatta. Olen tuollainen, joka lopulta onnistui luomuna vuosien hoidon jälkeen kun hoidoista oli luovuttu. Neljä ivf:ää meille tehtiin.

Ja kyllähän se totta on, että nyt ei niin suututa se uran surkeneminen viiruksi, kun on sentään tuo lapsi. Ja ehkä se urakin tästä vielä johonkin ehtii.

Mutta taidan kyllä ymmärtää jos ap:llä on olo hiukan niinkuin olisi huijattu. Kyllähän tuo yhteiskunta tekee parhaansa sen eteen. Vaan kaikessa on puolensa, jopa minun omituinen elämä on ollut mielenkiintoista ja kehittävää, vaikka köyhää. Kaikella on hintansa.

[QUOTE="vieras";25487572]Jos et tosiaan tajua, miksi tuo kommentti oli typerä tähän aloitukseen, olet käytöstavaton moukka etkä varmasti enää muuksi muutu. Otan osaa.[/QUOTE]

Voi kyynel :`(

[QUOTE="elmu";25487570]Samaa mieltä!

Oletko ap miettinyt muita vaihtoehtoja, esim adoptiota tai sijaisvanhemmuutta?[/QUOTE]

Olemme miettineet adoptiota. Toivon niin sydämeni pohjasta, että saamme vielä joskus lapsi - on se sitten biologisesti oma tai ei. Sillä ei ole väliä.

minun mielestä ton ikäselle ei tarvi saahakkaan lapsia, mitä olet ollut niin rahan ahne. ja vaikka et oiskaan 35 vanha ensisynnyttäjä. sori vain mun mielipide.

[QUOTE="qwerty";25487604]Voi kyynel :`([/QUOTE]

No ei tarvi kyyneleitä vuodattaa. Ihan onnellista elämää ne käytöstavattomatkin pöntötkin voi elää. Riemuitkaamme siis!

Yhteistyössä