tali?patti

• Viestiketjun aloittaja nivusessa
  • Ensimmäinen viesti
nivusessa
Onko muita joilla olisi alapäässä nivusen kohdalla ihon alla sellainen patti? se on ihan irtonainen (tai ihossa kiinni) koska siitä saa hyvin kiinni kun ottaa vähän ihoa mukaan. Minulla on ollut kerran tai kaksi aikaisemminkin mutta ne on aina hävinnyt, mutta tämä ei meinaa hävitä. Kerran olisin sitä gynekologille näyttänyt mutta se oli just hävinny. Sanoi että oli varmaan joku talirauhanen, koska olin puristellu sitä ja sit se oli hävinny. Mut nyt se on tullu kipeeksi vähä enkä saa sitä pois. Tekee kokoajan mieli puristella vaik ei kai sais?!
Kauan ne voi olla ja kuin lähtis pois ja mikäköhän se oikeesti on?

tikru
Minulla on samanlainen patti nivusessa. Näytin sitä lääkärille ja sanoi sen olevan tulehtunut talirauhanen. Sain antibioottikuurin, mutta tuo ""patti"" ei lähtenyt pois... Tuskin mitään vakavaa, itse olen myös puristellut ja sitten se on hetken ok, kunnes ilmestyy takaisin.

viivi
Minulta leikattiin umpeen mennyt talirauhanen jokunen vuosi sitten nivusesta. Oli siis joskus ihan tavallinen, puristettava patti, mutta tuli uudelleen sitkeästi. Leikattaessa oli peukalonpään kokoinen. Tulikohan pari kolme ommelta. Ei sitä ihmetelty, kuulemma ihan tavallista.

Yhteistyössä