taksi-kivaa

Tulemme baarista ystäväni kanssa taksijonoon, ja seuraamme tulee myös kaksi miestä, varsin komeita, varsinkin toinen, joka iskee silmänsä minuun. Kimppakyyti on tarkoituksenamme, joten lähdemme samalla taksilla...

On kylmä pakkasyö, ja minä palelen, farkkujen alla on stringit ja paljas iho, sekä biletoppi, ja villakangastakki , joka ei paljoa lämmitä.Onneksi taksissa on lämmin, ja komea mies, joka iski silmänsä minuun, istuu viereeni, istumme kaikki neljä takapenkillä, ystäväni ja toinen mies, hänen vieressään tämäkomeus ja minä...

Komeus valittaa kylmiä , palelevia käsiään, ja hellästi avaa farkkujen napin ja vetoketjun ja ujuttaa sormensa housihini, pari sormea hiplaa stringien alla, ja koska klitorikseni suorastaan janoaa sormia, haluan lisää, ja mies huomaa sen... AAAH, tuntuu niin hyvältä, ja klitorikseni sykkii...

Mies jatkaa tätä koko taksimatkan, ja olen juuri saamassa orgasmin,kun taksi pysähtyy kerrostalojen eteen, ja miesten on tarkoitus jäädä pois kyydistä... tuntuu niin hyvältä, ja komeus jatkaa, vaikka taksikuski odottaa jo maksua... lopulta poistumme miesten maksettua kyydin, ja pihassa syleilemme toisiamme. välillämme on jännitystä.

Komeus tunnustaa, että kotona odottaa vaimo ja 2 lasta, muta haluaa tänäyönä rakastella minua... mennään yhtämatkaa minun luo, ja ystäväni menee tämän toisen miehen matkaan...

perillä riisumme toisemme eteisessä ja rakastelemme ensin tiskipöydällä, sitten siirrymme sänkyyn... mies on hellä ja ihana... kiihottavaa, koska hän on varattu mies.

Tarina oli tosi.kiitos kiinnostuksestanne. EN halua kakkaa niskaani
 
tässä sulle
sietäsit kyllä kakkaa ja vähän muutakin niskaas,sekä se äijä. No ehkä sun oma ukkos aikanaan tekee sulle samat kuin se ukko tossa tarinassa muijallensa. sit tajuat miltä se tuntuu.
 
klaaraliina
aika älytöntä fantasioida tollasesta. mikään ei ole niin ärsyttävää kuin saada kuulla, että joku saa vielä tyydytystä siitä, että "rakastelee" varatun perheenisän kanssa. siinä ei kyllä järki omaa yläpäätä paljon pakota :/
 
Hieman suvaitsevuutta! Ensinnäkin fantasiat on fantasioita ja toiseksikin jos isä/avio/avomies lähtee vieraan matkaan, on hän se syyllinen. Hänellähän se vastuu käytöksestään on, eikä sinkulla!
 
Hyih
Jos et muuta ajattele, niin ajattele niitä kahta lasta. Viettelet niiden ikioman isän, Yäk! Pakkoko se on ahtautua samaan kyytiin. Tän tyyppisten tekstien skriivaaja ja toteuttaja täytyy olla tietyllä tapaa todella pysäkillä... Sorry nyt vaan, mut oli pakko sanoa!!! Ja jälleen ollaan murtamassa yhden perheen yhteisöllisyyttä ja onnea. Ja voidaan piirtää kenties pian yksi pukki lisää avioerotilastoihin. Hyvä Soomineito.
 
ainokki
no, miehet on miehiä ja naiset on naisia, ja halunsa molemmilla..
KEtä se loukkaa, jos ei siitä kukaa saa koskaan tietää..?
Varmasti tällaist on harrastettu iät ja ajat. Minäkin ennen olin hyvinkin tuomitseva, minut kun oli petetty ja jätetty niin useasti. mutta aikaa kului, ne tunteet unohtuu, yhtäkkiä huomaat olevsi itse samassa tilanteessa, minkä s sille voit. No, itse en täysin tuntemattoman kanssa voisi lähteä, täytyy olla rakkautaa, mutta ymmärrän hyvin, että joku sinkku voi hvyin lähteä. Tällaista se elämä vaan on. Pakko sitä on edes kerran elämässä saada hurvitella, sanoo tämä elämänkoulua käynyt ihminen!
 
pave
joo eihän tääl oo muuta tekemistä ku pettää pettää ja pettää..ottais kerralla sellasen puolison vierelle et jaksais olla uskollinen..ihmiset...ainakin moni on niin kusipäitä..ettei muuta voi sanoa..pettureille pitäs olla joku paikka jossa ne sais panna ketä haluaa..vaik joka päivä kymmentä eri ihmistä..ihanaa..ehkä jonkun mielestä..
 
vierailija
Tulemme baarista ystäväni kanssa taksijonoon, ja seuraamme tulee myös kaksi miestä, varsin komeita, varsinkin toinen, joka iskee silmänsä minuun. Kimppakyyti on tarkoituksenamme, joten lähdemme samalla taksilla...

On kylmä pakkasyö, ja minä palelen, farkkujen alla on stringit ja paljas iho, sekä biletoppi, ja villakangastakki , joka ei paljoa lämmitä.Onneksi taksissa on lämmin, ja komea mies, joka iski silmänsä minuun, istuu viereeni, istumme kaikki neljä takapenkillä, ystäväni ja toinen mies, hänen vieressään tämäkomeus ja minä...

Komeus valittaa kylmiä , palelevia käsiään, ja hellästi avaa farkkujen napin ja vetoketjun ja ujuttaa sormensa housihini, pari sormea hiplaa stringien alla, ja koska klitorikseni suorastaan janoaa sormia, haluan lisää, ja mies huomaa sen... AAAH, tuntuu niin hyvältä, ja klitorikseni sykkii...

Mies jatkaa tätä koko taksimatkan, ja olen juuri saamassa orgasmin,kun taksi pysähtyy kerrostalojen eteen, ja miesten on tarkoitus jäädä pois kyydistä... tuntuu niin hyvältä, ja komeus jatkaa, vaikka taksikuski odottaa jo maksua... lopulta poistumme miesten maksettua kyydin, ja pihassa syleilemme toisiamme. välillämme on jännitystä.

Komeus tunnustaa, että kotona odottaa vaimo ja 2 lasta, muta haluaa tänäyönä rakastella minua... mennään yhtämatkaa minun luo, ja ystäväni menee tämän toisen miehen matkaan...

perillä riisumme toisemme eteisessä ja rakastelemme ensin tiskipöydällä, sitten siirrymme sänkyyn... mies on hellä ja ihana... kiihottavaa, koska hän on varattu mies.

Tarina oli tosi.kiitos kiinnostuksestanne. EN halua kakkaa niskaani
siisti ja tosi. mukava muisteltava. Kiitos kertomisesta-
 

Yhteistyössä