Takokaa mun päähän järkeä.. :D Muuttostressiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm12

Vieras
Eli kuinka siistissä kunnossa täytyy luovuttaa omistusasunto muuttotilanteessa?
Muutto lähestyy ja ahdistaa kun edellinen asukas on rempannut melko hutiloiden tätä asuntoa, melko törkeän näköistä joissakin paikoissa. Esim ikkunanpieliä maalatessaan ei ole vaivautunut suojaamaan ikkunoita, seiniä,jne vaan maalia on joka paikassa. Seinätkin ovat huonosti tasoitetut ennen maalausta jne..

Asunnossa on myös vanhanaikainen keittiö, siihen ei ole tehty remonttia. Hyllyissä ja ovissa pieniä kolhuja ja naarmuja, elämisen jälkiä varmaankin jo 70 luvulta lähtien. Tapeteissa likaa joka ei lähde pois.

Meillä ei tähän lama-aikaan ole varaa alkaa remontoimaan ja asunto pitäisi myydä. Nyt on alkanut vaan stressaamaan että voiko asunnon tälläisessä kunnossa luovuttaa? Ja likaakin ilmestyy ja löytyy ihan ihme paikoista, olen koko ajan hinkkaamassa joka paikkaa puhtaaksi..

Muuten asunto kyllä melko siisti ja nykyaikainen, vaikka jotkin kohdat täällä ärsyttävätkin suuresti.

Siis te omistatte asunnon.
Se on kamalassa kunnossa tai ei niin kovin stailattu.

Laitatte asunnon myyntiin, välittäjä arvioi asunnon siinä kunnossa kun se nyt on tai te arvioitte sille hinnan, jos ette välittäjää ota

Asuntoon tulee katsojia ja jos se jotain miellyttää, tekee siitä ostotarjouksen.

Sitten pakkaatte kimpsunne ja kampsunne ja uusi omistaja tulee sinne

Jos haluatte hyvän hinnan asunnosta remppaatte, jos ette, niin myytte noin.

Ei siinä ole mitään missä kunnossa voi luovuttaa, se on sen kuntoinen, minä sen myytte ja joku sen ostaa

Yhteistyössä