TAKO-merkkiset vaunut

Kokeiltiin aikanaan Tako vaunuja Tallinnassa. Ne painoivat kuin synti ja olivat kömpelöt. Kivoja värejä niissä oli, mutta tuo paino oli kyllä isoin miinus. Toisaalta ei kyllä huvittaisi lähteä varaosia maailmalta hakemaan jos käy joku vahinko.
 
Meillä OLI tako-merkkiset vanut, saksasta kans tilasin kun ihastuin laajaan värivalikoimaan, ja erilaisuuteen..

Noh, käytännössä ihan sudet :kieh:
*painaa aivan yli paljon, tosi raskaat nostella, lykätä tms
*kasaus-mekanismi ihan puosta, me jouduttiin ottaa aina pyörätkin irti kun laitettiin kasaan, ja ei siltikään mahtunut kunnolla meidän auton tavaratilaan.. meillä vento, joten tilaa on kyllä
*tavarakori armottoman pieni
*kuomu ei mee kunnolla alas
*koppaosasta ei saa irti sitä päällistä, siis sitä "kantta" vetoketjulla kyllä aukee kokonaan, mut sitte joutuu tukkiin sen läpän jonnekki sinne kopan alle
*vaunujen oma sadesuoja oli aika kehno, meidän mallissa se peitti vaan vaunujen etuosan, kuomun alaosa ja rataspeitto jäi suojaamatta
*mua arvellutti myös se et rattaissa oli paljon muovia

plussaa niissä oli
*oli tosi suojaisat

Mä en kyllä suosittele.. Riippuu toki kuinka paljon vaunuja joutuu rehaamaan mukana, kuinka paljon on tilaa ja kuinka paljon arvostaa käytännöllisyyttä

Me myytiin takot ja ostettiin tilalle emmaljungan edget ja myöhemmin ceroxit.. yhdet halpisvaunut jo ostaneena mietin kyllä tarkkaan mimmoset seuraavaksi haluan..

Nämä on siis mun käyttökokemuksia vaunuista, joillakin on varmasti parempiakin :D
-pau-
 
ja vielä tuosta kasausmekanismista, meillä ei menny vaunut ollenkaa "littanaksi" siis se kasaus oli tosi korkee, en varmaan palioa valehtele jos sanon et kasattuna ilman pyöriä vaunujen korkeus on ainakin 50-60cm!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 15:54 pau84 kirjoitti:
Meillä OLI tako-merkkiset vanut, saksasta kans tilasin kun ihastuin laajaan värivalikoimaan, ja erilaisuuteen..

Noh, käytännössä ihan sudet :kieh:
*painaa aivan yli paljon, tosi raskaat nostella, lykätä tms
*kasaus-mekanismi ihan puosta, me jouduttiin ottaa aina pyörätkin irti kun laitettiin kasaan, ja ei siltikään mahtunut kunnolla meidän auton tavaratilaan.. meillä vento, joten tilaa on kyllä
*tavarakori armottoman pieni
*kuomu ei mee kunnolla alas
*koppaosasta ei saa irti sitä päällistä, siis sitä "kantta" vetoketjulla kyllä aukee kokonaan, mut sitte joutuu tukkiin sen läpän jonnekki sinne kopan alle
*vaunujen oma sadesuoja oli aika kehno, meidän mallissa se peitti vaan vaunujen etuosan, kuomun alaosa ja rataspeitto jäi suojaamatta
*mua arvellutti myös se et rattaissa oli paljon muovia

plussaa niissä oli
*oli tosi suojaisat

Mä en kyllä suosittele.. Riippuu toki kuinka paljon vaunuja joutuu rehaamaan mukana, kuinka paljon on tilaa ja kuinka paljon arvostaa käytännöllisyyttä

Me myytiin takot ja ostettiin tilalle emmaljungan edget ja myöhemmin ceroxit.. yhdet halpisvaunut jo ostaneena mietin kyllä tarkkaan mimmoset seuraavaksi haluan..

Nämä on siis mun käyttökokemuksia vaunuista, joillakin on varmasti parempiakin :D
-pau-
ahaa..täytyypä miettiä viä :whistle:

Missään nimessä ylihinnoiteltuja suht kömpelöjä emmaljungia en halua!!
 

Yhteistyössä