Takin vetoketjun vaihto espoossa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkkuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inkkuli"

Vieras
Onko kokemuksia..? Missä olisi edullisinta vaihtaa? Tai onko sitä edes mahdollista saada missään vaihdettua alle 25e...?

Harmittaa ihan vietävästi, kun ihan uudesta toppatakista (icepeak ) hajosi vetoketju alle viikon käytön jälkeen..:( Jumittui puoliväliin ja kiskaisin vähän kovempaa, niin koko vetskari hajosi..:(

No vie se nyt ihmeessä äkkiä kauppaan takaisin korjattavaksi. Ei takista viikon käytön jälkeen vetoketju saa mennä rikki. Jokin virhe siinä on pakko olla.

(Ompelijathan vaihtavat vetoketjuja, mutta yleensä siinä on aika kova duuni. Siis se vetoketjun irti ottaminen kannattaa tehdä kyllä itse. Menee yleensä aika paljon aikaa, kun on moneen kertaan ommeltu. Sitten voisit ottaa yhteyttä ammatti- tms. oppilaitokseen, jossa on vaatetuslinja. Tulisi takuulla paljon halvemmaksi, kuin ompelija.)

Ei mulla ole kuittia tosta, ja ostin takin joskus elokuussa alesta.. Nyt vasta tietysti otin käyttöön, kun tuli pakkaset..

Laitoin tonne icepeakille s.postia asiasta, mutta tuskin he sieltä mitään korvaavat, kun takki on kuitenkin "itse hajotettu" kunn liian kivaa kiskoin..:(

[QUOTE="inkkuli";22302169]Ei mulla ole kuittia tosta, ja ostin takin joskus elokuussa alesta.. Nyt vasta tietysti otin käyttöön, kun tuli pakkaset..

Laitoin tonne icepeakille s.postia asiasta, mutta tuskin he sieltä mitään korvaavat, kun takki on kuitenkin "itse hajotettu" kunn liian kivaa kiskoin..:([/QUOTE]

Niin kovaa siis, eikä kivaa...:D

Yhteistyössä