Onko kenelläkään vastaavaa ongelmaa, että lapsi on kohta 2v. (poika) ja on ihan älyttömän takertunut äitiinsä??? Olen miettinyt mistä ihmeestä voisi johtua vielä tässä iässä. Poika on ujo ja saa ollakin, kun sellaisen luonteen on varmasti isältään perinyt. Mutta...äiti-riippuvuus on liian voimakasta. Poika saattaa vieläkin huutaa, jos "katoan" vaikka vessaan (jätän ovenkin auki) tai jopa kun "häviän" keittiöön laittamaan ruokaa. Huuto on korvia vihlovaa ja välillä poika on hysteerisen oloinen.
Jos jollakin olisi neuvoja mitä tehdä, niin otan kiitollisena vastaan. Mitään vakavia traumoja esim. yksinjäämisestä tai muusta ei mielestäni voi olla, sillä olen pojan syntymästä asti ollut kotiäiti. Meillä on myös 4-vuotias tyttö, joka on luonteeltaan helppo.
Jos jollakin olisi neuvoja mitä tehdä, niin otan kiitollisena vastaan. Mitään vakavia traumoja esim. yksinjäämisestä tai muusta ei mielestäni voi olla, sillä olen pojan syntymästä asti ollut kotiäiti. Meillä on myös 4-vuotias tyttö, joka on luonteeltaan helppo.