Tajusin tänä aamuna

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnellinen

Vieras
(tää kuulostaa nyt siirappiselta ja sori jo etukäteen niille, joilla on huono aamu)

ONNI löyty. Hoksasin, ettei se tuukaan vasta sitten, kun oon valmistunut, kun mulla on vakituinen virka, kun velat on maksettu, kun sitä, kun tätä

SE on tässä, se on aamukahvissa, auringonpaisteessa, riisipuurossa, se on lapsissa, miehessä, itsessäkin

Kun vaan tajuaa, että kuuta taivaalta on turha tavotella ja keskittyy siihen, mitä on jo saanut, elämän suuret tavotteet täyttyy pikku hiljaa, ajallaan, yks kerrallaan

Nautinnollista sunnuntaita kaikille!

:hug: totta :hug:
Joillekkin se on se kesämökki,superammatti jne..
Mutta mie oon ite onnellinen siitä et saap juua kaffeen aamulla rauhassa. On rakastava poika ja mies :)

niinhä se on..vaikka kaikki on päin peetä ton ukon kanssa niin oon huomannu miten onnelliseks tulen siitä kun tuo pieni tuolla mahassa potkii ja rymyää.
hassusti ehkä sanottu,mutta jotenki tuntuu että olis rakastunu ensimmäistä kertaa kunnolla :heart:

Läheisyys, toisen kosketus.
Eläimet saavat sydämeni sulamaan! :heart:

cat-and-horse-2.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: totta :hug:
Joillekkin se on se kesämökki,superammatti jne..
Mutta mie oon ite onnellinen siitä et saap juua kaffeen aamulla rauhassa. On rakastava poika ja mies :)

jep.. sama täällä mut miulla n 4 poikaa, tyttö ja mies..ja kaffee pannukaupalla ja aurinko paistaa =)

Yhteistyössä