Tajusin, että perheemme on tosi pohjasakkaa palstalaisten mitalla mitattuna :)

no mulla ei isot tulot ole ja silti en saa penniäkä sossun luukulta.ja olen siis yh.4 lasta..ja kaiken lisäks en omista ammattia :saint: mutta kaikki ajallan..tää sopii vallan hyvin ulle toistasek.

On se hyvä et joillekkin on elämä on noin helppoa ja rahakin tuntuu kasvavan puussa. kaikille vaan ei jaettu sitä raha puuta. Eläminenkin on kallista ja kallistuu koko ajan, mut pienet palkat tai edes työttömyystuet ei nouse samassa suhteessa. Mulla ainakin jää vähemmän rahaa ruokien sun muiden kulujen jälkeen, kuin viime keväänä, vaikka samat laskut ja ruuat ostan ja palkka nauha näyttää samaa summaa... Outoa ja säästää pitäs viäl.. :whistle:

AP et ole pohjasakkaa, senhän täällä haluat kuulla.
Aika moni ei joudu myöskään turvautumaan sossuun ja monille ketkä joutuvat on se äärimmäinen keino.
Elämä voi muuttua ihan minuutissa, joskus siihen ei tarvita sitäkään.
Miehesi lähtee töihin ja ei koskaan palaakkaan kotiin. Jäät yksin ihan tosta noin vain.
Onko siinä tilanteessa kiva lukea jonkun nuoren hempukan kommentteja sossunrahoilla elämisestä ja valinnoista ja siitä kuinka kyllä pärjää jos vaan säästää.
Joillain ihan aikuisten oikeasti voi olla elämä pirstaleina ja joillain näennäisesti hyvin niin kuin sinulla.
Joillekkin se elämä voi olla suuri työmaa, jokainen aamu haaste nousta sängystä.

Joskus elämä ei ole valintoja, joskus elämä valitsee.

Yhteistyössä