tajusin, että mullahan on todella olematon itsetunto edelleen,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
vaikka se on esim. vuoden takaisesta noussut hurjasti samaa tahtia masennuksesta toipumisen kanssa.
Yleensä oon täällä palstalla purkanut mieltä painavia asioita, kun en ole muuallakaan niitä pystynyt puhumaan.
Tänään vaan yhtäkkiä tajusin, että oon tosi usein viimeaikoina jättänyt kirjoittamatta, koska en ole kehdannut taas vaivata palstalaisia mun typerillä pikku ongelmillani.

Ei tosiaan kovin vahvasti mene, jos ei edes keskustelupalstalle nettiin kehtaa kirjoittaa :headwall:

Mä oon kans luullut et masis olis paremmalla suunnalla. Mutta olen taas huomannut ottavani kaiken ihan liian henkilökohtaisesti. Ja tulee taas tunteita, et elämä on pilalla jos jostain kurssista nro 3.. seuraaaksi sitä huomaa miettivänsä hautapaikkaa. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tai sitten sun itsetuntosi on parantunut niin, että et loppujen lopuksi enää tarvitsekaan tätä palstaa kuuntelijaksesi. Sekin on mahdollista :)

voi kun oliskin niin.
tänään viimeksi mun olis tehnyt mieli niin kovasti kirjoittaa tänne, mut en kehdannut, kun pelkäsin, että täällä on porukka jo lopullisen kyllästyneitä mun juttuihin :(
kyllä mä itse asiassa kirjoittelenkin edelleen tänne, mutta en enää "uskalla" samalla tavalla avautua kuin ennen :(

Yhteistyössä