Tajuaako joku jotain HTML-kielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tinttura

Vieras
Pikaiset vastaukset alle jos osaat helppiä mua miten saan liitettyä kuvan joka on osotteessa http://www.aijaa.com/v.php?i=644227.jpg
blogini yläreunaan osotteeseen lukuhimo.vuodatus.net

helpommin sanottu ku tehty- :)
Minäki oon joskus jotaki ymmärtäny, muttako nyt tuo vuodatuksella on omat pohjat joista lähin muokkaan niin eihän tuo onnistu, ei sitte millään, vaikka kaikkeni yritän. :)

se kai ois helpointa ku alkaa säätään toisten säätöjä. En muka viitsiny alkaa alusta ku oli pohja jo olemassa. Sen siitä saa.
Nyt sitte pitää vain koittaa säätää. Mutta jos viitit kattoa tuon lukuhimo.vuodatus.net sivun lähdekoodin niin osaatko sanoa mihin kohti mun pitäs tuo linkki lisätä,että se menis sivun yläreunaan ainiaaksi?

Älä nyt hosu :D Mutta ei, tähän on kyllä pakko perehtyä tarkemmin. Normaali html-koodi ei näytä riittävän, vaan joko sivun tyli tai jokin javascripti estää kuvan käytön. Tänään en kyllä enää ehdi asiaa tämä enempää penkomaan :( Oletko ajatellut laittaa omat sivut omaan kotisivutilaasi? Sulla kuitenkin sellainen varmasti on, koska oletan sulla olevan adsl-liittymä.

Yhteistyössä