Taivas repes ja mä olen pyörällä töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunflower20
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sunflower20

Aktiivinen jäsen
16.01.2010
2 483
1
36
Voi jessus sentään...
aamulla kaunista, puolelta päivin kaunista, 5 min sitten kaunista... ja nyt tulee vettä kuin esterin pepusta tai kuin saavilla kaatais. Ja mun pitäis lähteä kotiin - pyörällä! Valkoinen t-paita päällä, kaunista! :headwall:

Kun asiaa ajattelen, niinhän se oikeasti taitaa mennä että taivas repeää niin onkin kaunista... Mutta oliskin, piru vie. Piti mennä tänään kukkahommiin kun eilen sade yllätti ja jäi siirtoperennat siirtämättä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Kun asiaa ajattelen, niinhän se oikeasti taitaa mennä että taivas repeää niin onkin kaunista... Mutta oliskin, piru vie. Piti mennä tänään kukkahommiin kun eilen sade yllätti ja jäi siirtoperennat siirtämättä... :/

Kesäsateessa on kyllä jotain ihanaa, ainakin jos ei siis satu se valkoinen t-paita päälle :D

Alkuperäinen kirjoittaja no nii:
Otan osaa. Voit lohduttautua että ei siinä ulkoilupukukaan auttaisi vaikka sen olisiit mukaan ottanut, läpi menisi kuitenkin.
Sehän riippuu täysin puvusta!

Kyllä ne monensadan gorepuvut oikeasti pitävät.

missä päin olet? itse olen turussa ja äsken satoi vettä enemmän kun varmaan ikinä nähnyt. alko ihan yhtäkkiä ja samoin myös loppui. kesti jonkun 5min. ja mulle kyllä myös taivas repeää tarkoittaa sitä että vettä tulee aivan h.elvetisti.

Viime kesänä mulle kävi samoin. Olin lähdössä kaupungilta pyörällä kotiin ja vettä alkoi tulla kuin esterin pyllystä ja vaikka kuinka on vettähylkivä tuulipuku niin se imaisi vedet läpi ihan sman tien. Kun se tulee isoilla pisaroilla ja paineella niin läpihän se tulee.

Voi jessus sentään...
aamulla kaunista, puolelta päivin kaunista, 5 min sitten kaunista... ja nyt tulee vettä kuin esterin pepusta tai kuin saavilla kaatais. Ja mun pitäis lähteä kotiin - pyörällä! Valkoinen t-paita päällä, kaunista! :headwall:

Meinaatko osallistua märkä t-paita kisaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Otan osaa. Voit lohduttautua että ei siinä ulkoilupukukaan auttaisi vaikka sen olisiit mukaan ottanut, läpi menisi kuitenkin.

Ei taatusti pidä tuota vesimäärää edes se monensadan gorepuku kuin mitä tuolta taivaalta alas nyt tulee.

Oletko kokeillut?
Jep. Tosin ei mun puku maksanut montaa satasta kun on alesta, mutta eihän se laatuun vaikuta.

Oletko kokeillut?
Jep. Tosin ei mun puku maksanut montaa satasta kun on alesta, mutta eihän se laatuun vaikuta.

Ai siis sellainen sade jossa pisarat ovat peukalonpään kokoisia? Kuinka kauan se kesti ja eikö muka edes hartiasi kastuneet? Minkä merkkinen ja hintainne puku? Kyllä minunkin tuulipukuni toistasataa maksoi.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ei taatusti pidä tuota vesimäärää edes se monensadan gorepuvut mitä tuolta taivaalta alas nyt tulee.

Kyllä ne aika hyvin vaan pitää. Se on sitten eri asia kuinka paljon vettä pääsee sisälle kauluksen ja hihansuiden kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Ei taatusti pidä tuota vesimäärää edes se monensadan gorepuvut mitä tuolta taivaalta alas nyt tulee.

Kyllä ne aika hyvin vaan pitää. Se on sitten eri asia kuinka paljon vettä pääsee sisälle kauluksen ja hihansuiden kautta.

Ja kyllä sellainen sade aika tavalla kasteleekin. Joku voi pitää kaatosateena jo semmoista missä vettä tulee vähän reilummin mutta ei minunkaan tuulipukuni heti sellaisessa läpi päästä kun se hylkii vettä hyvin. Eri asia on todellinen rankkasade joka tulee ropisten ja silloin se kyllä suorastaan imaisi vedet läpi.

Olen kyllä kuullut että sanotaan "taivas repesi" kun alkaa kova sade ja / tai ukkonen.

Yhteistyössä