Taitoluistelu, mitä maksaa teidän paikkakunnalla?

Entä miten usein on harjoituksia?

Meillä on tyttö nyt ihan justiinsa aloittanut kunnolla tuon taitoluistelun. Luistelukoulussa tuo on käynyt jo 1½ vuotta, mutta nyt siirtyi taitoluisteluryhmään. Harjoitukset on pari kertaa viikossa, mutta hinnasta en ole saanut selvyyttä. Ihme salailua tuon hinnan kanssa |O
 
vieras
just jossain iltasanomis esiteltiin lasten harrastusten hintoja..
kallein oli taitoluistelu :D
ja vaihtoehtoina oli jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta ja vaikka jos mitä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
just jossain iltasanomis esiteltiin lasten harrastusten hintoja..
kallein oli taitoluistelu :D
ja vaihtoehtoina oli jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta ja vaikka jos mitä :D
Juu mä tiedän, että tuo on kallista.. mutta kun tuo neiti on sitä jo niin kauan halunnut ja nyt on ns. viimeinen mahdollisuus aloittaa, niin ei kai siinä muukaan auta :D mutta olisi se silti kiva tietää, että miten paljon se tarkalleen ottaen maksaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
just jossain iltasanomis esiteltiin lasten harrastusten hintoja..
kallein oli taitoluistelu :D
ja vaihtoehtoina oli jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta ja vaikka jos mitä :D
Juu mä tiedän, että tuo on kallista.. mutta kun tuo neiti on sitä jo niin kauan halunnut ja nyt on ns. viimeinen mahdollisuus aloittaa, niin ei kai siinä muukaan auta :D mutta olisi se silti kiva tietää, että miten paljon se tarkalleen ottaen maksaa..
niin kerran viikossa jääaika? ei ehkä sit vielä sitä pariasataa kuukaudessa.... voitte selvitä 50eurolla kuussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
just jossain iltasanomis esiteltiin lasten harrastusten hintoja..
kallein oli taitoluistelu :D
ja vaihtoehtoina oli jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta ja vaikka jos mitä :D
Juu mä tiedän, että tuo on kallista.. mutta kun tuo neiti on sitä jo niin kauan halunnut ja nyt on ns. viimeinen mahdollisuus aloittaa, niin ei kai siinä muukaan auta :D mutta olisi se silti kiva tietää, että miten paljon se tarkalleen ottaen maksaa..
niin kerran viikossa jääaika? ei ehkä sit vielä sitä pariasataa kuukaudessa.... voitte selvitä 50eurolla kuussa :D
Ei kun 2 kertaa jäällä.. tällä hetkellä on 1h + 45min nuo jääajat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei mitään, saa luistella ihan omien taitojen mukaan ihan ilmaiseksi...

joo sori. ärsyttää vaan toisinaan kun täällä pienellä paikkakunnalla ei ole mitään harrastusmahdollisuuksia...
Ei tää meiänkään paikkakunta mikään iso ole, mutta ihme kyllä harrastusmahdollisuuksia löytyy silti.. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
just jossain iltasanomis esiteltiin lasten harrastusten hintoja..
kallein oli taitoluistelu :D
ja vaihtoehtoina oli jalkapalloa, jääkiekkoa, ratsastusta ja vaikka jos mitä :D
Juu mä tiedän, että tuo on kallista.. mutta kun tuo neiti on sitä jo niin kauan halunnut ja nyt on ns. viimeinen mahdollisuus aloittaa, niin ei kai siinä muukaan auta :D mutta olisi se silti kiva tietää, että miten paljon se tarkalleen ottaen maksaa..
niin kerran viikossa jääaika? ei ehkä sit vielä sitä pariasataa kuukaudessa.... voitte selvitä 50eurolla kuussa :D
Ei kun 2 kertaa jäällä.. tällä hetkellä on 1h + 45min nuo jääajat..
nii, eli noh, en mä mitään arvaan rupee, mut kyl varmaan tosiaan monenmonta kymppiä kuussa... + puvut ja varusteet ja muut.. ei oo halpaa... mun lapsella on kaksi näennäisesti halpaa harrastusta ja silti menee vuositasolle suhteutettuna varmaan 50kuussa kumpaankin.. + bensat kun ajellaan 30kilsaa 5kertaa viikossa... mut mitäpä sitä ei lapsen harrastuksen vuoksi tekisi =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
nii, eli noh, en mä mitään arvaan rupee, mut kyl varmaan tosiaan monenmonta kymppiä kuussa... + puvut ja varusteet ja muut.. ei oo halpaa... mun lapsella on kaksi näennäisesti halpaa harrastusta ja silti menee vuositasolle suhteutettuna varmaan 50kuussa kumpaankin.. + bensat kun ajellaan 30kilsaa 5kertaa viikossa... mut mitäpä sitä ei lapsen harrastuksen vuoksi tekisi =)
Kyllä mekin ollaan valmiita satsaamaan tuohon, kun lapsi kerran itse sitä niin haluaa. Mutta olisi se vaan silti kiva tietää, minkä verran on kk-maksu.. vaikka tietysti siihen tulee vielä kaikkia muita kuluja päälle..
 
LuistElijan äiti
Meillä lapsella on viikossa 5 Jääharjoitusta, 3 lajioheista, 1 baletti ja yksi jumppa. Koko hommasta maksetaan 340e/kk. Ja lisäksi tietty luistimet, harkkavaatteet yms, lisenssi, leirit...
 
Taitoluistelijatx2
Alkuperäinen kirjoittaja LuistElijan äiti;22861826:
Meillä lapsella on viikossa 5 Jääharjoitusta, 3 lajioheista, 1 baletti ja yksi jumppa. Koko hommasta maksetaan 340e/kk. Ja lisäksi tietty luistimet, harkkavaatteet yms, lisenssi, leirit...
Hintava harrastushan tuo on, mutta eipä sitä mitään ilmaiseksi saa.
 
"vieras"
olisi kiva tietää miltä paikkakunnilta nämä hinnat ovat? meillä tyttö siirtyi kilparyhmään ja maksu on 150 euroa/kk ja jäitä on n.9 kertaa plus 2 kuivikset ja baletti...eli tosi edullista verrattuna moniin muihin kaupunkeihin
 
"Olli"
Kalliit hinnat johtuvat jään hinnan lisäksi siitä
että ammattivalmentaja maksaa. Kiekossa
ensimmäiset vuodet mennään enemmän
tai vähemmän talkoovoimin ja kustannukset
vähän pienemmät aluksi.
 
"vanhempi"
Tytölläni on viikossa 4x jää ja 3x oheiset. Jäät ovat pituudeltaan 1 - 3 h. Oheiset 1 - 2 h. Tyttö on siis 8-vuotias. Maksu on 100€/kk. Tallinnasta ollaan käyty ostamassa hienoja kilpapukuja noin 15€/kpl! sekä muita luisteluvarusteita halvalla. Ainoastaan luistimet suomesta 300€.
Onhan mulla vielä kaksi isompaa tytärtä, jotka voimistelua harrastavat 4 kertaa viikossa. Heillä 50€/kk x2. + kisamatkat ja puvut.
Toinen heistä harrastaa vielä taitoluistelua kerran viikkoon 35€/kk.
Kallista on
Ja minun palkka on pieni!
 
vierailija
Tytölläni on viikossa 4x jää ja 3x oheiset. Jäät ovat pituudeltaan 1 - 3 h. Oheiset 1 - 2 h. Tyttö on siis 8-vuotias. Maksu on 100€/kk. Tallinnasta ollaan käyty ostamassa hienoja kilpapukuja noin 15€/kpl! sekä muita luisteluvarusteita halvalla. Ainoastaan luistimet suomesta 300€.
Onhan mulla vielä kaksi isompaa tytärtä, jotka voimistelua harrastavat 4 kertaa viikossa. Heillä 50€/kk x2. + kisamatkat ja puvut.
Toinen heistä harrastaa vielä taitoluistelua kerran viikkoon 35€/kk.
Kallista on
Ja minun palkka on pieni!
Näinköhän tähän enää voi vastausta saada kun on niin monta vuotta välissä. Minua kiinnostaisi tietää mistä Tallinnasta kannattaa käydä luistelutarvikkeita ja vaatteita ostaa? 15e ois tosi kiva :)
 

Yhteistyössä