Taitaa olla toiveita nämä mun ajatukset.. mutta mielipiteitä/koekmuksia tämmösestä kellään?

Eli siis mulla tilanne semmonen, että kierron pituus nykysin vaihtelee siinä 30-32 välillä.
tätä ongelmaani edeltävät menkat alkoivat tossa 20.8
ja oli normaalit 3-5 (sillon muistaakseni 5pv) anyway sen jälkeen sitten yritin ounastella sitä ov, mutta itse harvemmin kummosia oireita on. Joten ihan umpimähkään sitten koitettu
tähdätä jospas osuis niille hedelmällisille pville noin puolestavälistä kiertoa ihan sinne kuukautisille asti.
No eipä se sit tärpännyt kun tossa 19.9 alko vuoto
joka oli sillon ekana päivänä normaalia niukempaa mutta tokana päivänä (20.9) tuli sitten senkin edestä.
Sitten taas 21.9 alkoi jo hellittää ja 22.9&23.9 olivat ihan mitätöntä (ei edes kovin tuoreen olosta vaikka "tulppia" vaihtelinkin aina vessan yhteydessä) ja tuota vaihtoa ei olisi edes tarvittu noiden kahden viimeisen päivän aikana varmaan kertaakaan päivässä.
eli perjaatteessa minulla oli ainoastaan yksi runsas päivä. (ei ollenkaan tavallista)
ja siksi mun mielikuvitukseni pääsi taas valloilleen kun 28.9
ja 29.9 tuli pikkusen tuoretta verta valkovuodon yhteydessä.
ettö vosiko jotenkin olla mahdollista että hedelmöittyminen olisi kumminkin jossakin vaiheessa tapahtunut?
ja tuo 5 pv myöhemmin havaitsemani minimaalinen veri olisikin kiinnittymisestä johtuvaa?
Kiitos niille jotka jaksoivat lukea :) luen mielenkiinnolla mielipiteitä/kokemuksia asiasta !
 
:)
Näitä jännittäviä teorioita se pää minullakin aina tuottaa, kun kovasti on toiveissa raskaus... ;)
Mutta, jos tuo olisi ollut kiinnittymisestä johtuvaa vuotelua, se pieni vuoto 29.9., niin kohtahan (jos ei nyt jo) tuon pitäisi testissä näkyä, koska alkio kiinnittyy kohdun seinään noin viikon hedelmöittymisen jälkeen ja nyt on jo muutamia päiviä tuosta mahdollisesta kiinnittymisestäkin jo... eli hedelmöittymisestä olisi jo aikaa siis 11 päivää? (ajankohta osuisi kyllä juurikin siis tuohon menkkojen aikaan, mahdollistahan se on...)

Voisin veikata, että raskautumistoiveet vaikuttavat sulla noihin menkkoihin ja sen takia ovat olleet "kummalliset". Ihmisen mielellä on suuri vaikutus kehon toimintaan... Mutta tottakai toivon plussaa sinulle mahdollisimman pian.
 
kiitos vastauksestasi :)
Se on kyllä totta että ajatuksella on kummallinen voima naisen kehoon tossa asiassa.
Itselläni perjaattees ollu sellanen tilanne, että alotin just uudessa duunissa niin ajattelin
että yritän nyt olla sen varjolla sitten ajattelematta kummempia, että tulee sitten kun on tullakseen.
niin ennen menkkoja en juurikaan asioita ajatellut, vaan sen jälkeen kun ne tosiaan olivat niin kummalliset.
Silti olin vielä tosiaan siihen 28.9 asti sillä ajatuksella ettei se nyt napannut. Kerran ne kuukautiset alkoivat.
No sitten tietenkin toiveita kun meillä kumminkin on niin innostuin kun sitä verta tuli ns. ilman syytä.
Ajattelinkin kohta testailla.. jospas ois ollut sitte jotkut vale menkat kun kerta yhden päivän vuosi perjaatteessa normaalisti. (toki toivoisin) :)
kun luin aikaisemmin täältä yhtä toista keskustelua jossa jollain naisella oli kokemusta sellasestakin, että hedelmöittyminen olisi tapahtunut vasta kp 32 ja kiinnittyminen melkeinpä heti sen jälkeen lyhemmässä ajassa kuin normaalisti.
Sitten jos ei plussaa tule niin toki olen voinut kuvitella nämä, mutta nyt sen 28 ja 29 päivän jälkeen
olen ollut jotenkin ärtyisämpi kuin normaalisti. Petipuuhat ei kauheesti meinaa maistua.
Tänään taas nukahdin yhtäkkiä ruuan jälkeen päivällä enkä herännytkään seuraavan kerran kun seitsemän tuntia nukahtamisen jälkee. Mieskin rupes tossa tänään ihmettelemään tota väsymystä.
Ja aiksemmin kiukkuilua.
Jospas tässä alku viikosta näkyis.. jos ei niin sit pitää vissii vaan jatkaa yrittämistä :)
 

Yhteistyössä