Joo,mutta tehtävä on mahdoton,esim kun katsoo noita harmaita vittuilijoita joita riittää joka ketjussaAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla ei olis mitään sitä vastaan mut tätä palstan toimimista vastaan olis, ja PALJON!!! Joka toisella päivityksellä viskaa ulos jne, jne, jne... :headwall:
Se totta!! Vaikka kaikki me osallistuttais talkoisiin ni tuskin ikinä onnistuis...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Joo,mutta tehtävä on mahdoton,esim kun katsoo noita harmaita vittuilijoita joita riittää joka ketjussaAlkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Mulla ei olis mitään sitä vastaan mut tätä palstan toimimista vastaan olis, ja PALJON!!! Joka toisella päivityksellä viskaa ulos jne, jne, jne... :headwall:
Ei vaan tuntuu että tässä hyökitään nyt vain joidenkin kimppuun,en tarkoittanut tätä ketjua enkä cothiksen.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kertoisko joku nyt mullekin, mistä on kyse. Cothiksen(ko?) ketjussa ja tässä.
Nimimerkillä Aivan ulalla
Okei...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei vaan tuntuu että tässä hyökitään nyt vain joidenkin kimppuun,en tarkoittanut tätä ketjua enkä cothiksen.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kertoisko joku nyt mullekin, mistä on kyse. Cothiksen(ko?) ketjussa ja tässä.
Nimimerkillä Aivan ulalla
Moderoidaan milloin mistäkin älyttömästä syystä ja mä vieläkin hämmästelen sitä vispilän juttua.
Mutta suurin osa kyllä sitä tekee..Alkuperäinen kirjoittaja No ei :Kaikki harmaat vittuile?!