Taitaa modeilla riittää hommia jatkossa..

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mulla ei olis mitään sitä vastaan mut tätä palstan toimimista vastaan olis, ja PALJON!!! Joka toisella päivityksellä viskaa ulos jne, jne, jne... :headwall:
Joo,mutta tehtävä on mahdoton,esim kun katsoo noita harmaita vittuilijoita joita riittää joka ketjussa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Mulla ei olis mitään sitä vastaan mut tätä palstan toimimista vastaan olis, ja PALJON!!! Joka toisella päivityksellä viskaa ulos jne, jne, jne... :headwall:
Joo,mutta tehtävä on mahdoton,esim kun katsoo noita harmaita vittuilijoita joita riittää joka ketjussa :whistle:
Se totta!! Vaikka kaikki me osallistuttais talkoisiin ni tuskin ikinä onnistuis...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kertoisko joku nyt mullekin, mistä on kyse. Cothiksen(ko?) ketjussa ja tässä.

Nimimerkillä Aivan ulalla
Ei vaan tuntuu että tässä hyökitään nyt vain joidenkin kimppuun,en tarkoittanut tätä ketjua enkä cothiksen.
Moderoidaan milloin mistäkin älyttömästä syystä ja mä vieläkin hämmästelen sitä vispilän juttua.
 
No tuota, eiköhän se riitä että ne poistetaan, joissa tyyliin joka toinen sana on kirosana. Ja kiusaajat.. no, ääritapaukset vekka, normaali kiivas keskustelu sallittakoon jatkossakin, kunhan ei törkeiksi ruveta. Sitähän se on tähänkin asti ollut ja minusta ihan ok.
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Kertoisko joku nyt mullekin, mistä on kyse. Cothiksen(ko?) ketjussa ja tässä.

Nimimerkillä Aivan ulalla
Ei vaan tuntuu että tässä hyökitään nyt vain joidenkin kimppuun,en tarkoittanut tätä ketjua enkä cothiksen.
Moderoidaan milloin mistäkin älyttömästä syystä ja mä vieläkin hämmästelen sitä vispilän juttua.
Okei...

*kiipeää kartalle ja yrittä pysyä ainakin sen liepeillä*
 

Yhteistyössä