Taistelu mielessä

  • Viestiketjun aloittaja Mies76
  • Ensimmäinen viesti
Mies76
Olen parisuhteessa elävä mies. Suhteemme on pitkä ja erityisesti alkuajoilla molemmilla meillä oli seikkailumme. Viime ajat suhteemme on ollut todella tasaista ja rauhallista, kaikin puolin mukavaa. Rakastelemme epäsäännöllisen säännöllisesti, mutta kipinä tuntuu omalta osaltani olevan pahasti hukassa.

Viime viikonlopun vietin erään tapahtuman vuoksi poissa kotoa ystävävien kesken. Tapasin erään erittäin mukavan daamin, jonka kanssa juttelimme pitkälle sunnuntaihin. Olen viestitellyt tämän daamin kanssa. Keskustelumme sunnuntaina oli kyllä erittäin avoimia, myös seksin osalta. Samoin matkan jälkeiset viestittelymme, emme kuitenkaan kumpikaan ehdottanut mitään toisillemme. Uskon meidän molempien kuitenkin haluavan tästä myös jotain muuta. En kuitenkaan tarkoita, että eroaisimme suhteistamme. Satunnaisia helliä hetkiä toistemme luona.
Minulla ajatukset kyllä ovat kokoajan jossain muualla. Näiden keskustelujen vahvistamana haluaisin kokea salarakkauden huumaa.

En tiedä pitäisikö minun hävetä itseäni vai lähteä rohkeasti kokeilemaan onneani kaupungiille? Kiusallista.
 
a
Kumpi sulle on tärkeämpi, se nykyinen pitkä suhteesi vai tämän uuden naisen pillu?

Jos suhde on tärkeämpi, lopetat sen viestittelyn ja jatkat uskollisena.

Jos se nainen on tärkeämpi, jätät nykyisesi ja lähdet vonkaamaan.
 
nti69
Jos kipinä on hukassa niin vaihtoon vain. En suosittele syrjähyppyä vaan miehekästä poikki ja pinoon -tilannetta nykyisen kanssa ja sitten ala elää. Olen itse nauttinut ihanista ja vielä ihanemmista miehistä millon kerran milloin useammankin hetken viimeisen kahdeksan vuoden aikana ja enää en parisuhteeseen lähde.
 
been there
Pöh, taas yksi joka haluaa vierasta kun on tylsää kotona. Istu alas ja vedä syvään henkeä niin hetken kuluttua helpottaa.
Sitten voit mennä seksitarvikekauppaan, ostaa jotain kivaa ja ehdottaa omalle naisellesi rietasta viikonloppua. Tai voit vaikka jopa keskustellakin oman naisesi kanssa. Siitä se kipinä alkaa taas löytymään, ei siihen tarvitse vieraita.
 
Mies76
En halua lähteä suhteestani, mutta kyllä seikkailu kiinnostaisi. Kuten aiemmin annoin ymmärtää, olemme kyllä kumpikin pettäneet. Siitä ei siis ole kysymys. Minua ihmetyttää tämä suunnitelmallisuus, jota päässäni rakennan. Aiemmat kokemukseni ovat olleet enemmänkin spontaaneja.
 
Mies76
Muuta meillä ei ole tehtykään kuin keskusteltu. Välillä toki on parempia aikoja ja välillä sitten hiljaisempaa. Seksitarvikeista ei kyllä meille ole iloa ollut enkä usko, että on jatkossakaan.
 
jeejee
Eli teillä on avoin suhde? Voit varmaan vihjata naisellesi, että hänkin voisi taas vähän seikkailla. Tai ihan sama, jos kerran ootte pettäjiä molemmat niin anna mennä vaan.

Pettää ei kannata ellei ole valmis uhraamaan suhdettaan. Sillä niinhän siinä tulee käymään. Paitsi ehkä tällaisessa kahden kroonisen pettäjän suhteessa.

Onnea vaan teille. Älä ainakaan vaihda keneenkään uskolliseen, pilaat vaan suotta aikaa toisen ihmisen elämästä.
 

Yhteistyössä