Tais mennä kroppa pilalle*turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valittaja

Vieras
Kyl tais mennä ikuisiksi ajoiksi kroppa raskaudesta pilalle.. Lantio levenny kauheesti, maha on kirjava arvista ja roikkuu nahkaa.. jeejee:( Eipä taida kuin veitsi auttaa. Ennen olin kokoa XS/34 nyt sit turha haaveilla että saa tollaisia housuja jalkaan tai paita näyttäis hyvältä.. lapsi 6kk..

Aika auttaa.Kyllä noihin mittoihin takaisin pääsee jos tahtoo.
Mulla kolme lasta ja niiden jäljiltä oli vatsaa,persausta jne.
Nyt olen pienemmissä mitoissa kuin esikoista aloin odottaa.

samma häär... 2 raskautta takana, vanhin nyt reilu vuosi. vatsa pönpöttää ja tissit roikkuu navassa kahden 11kk kestäneen imettämisen jälkeen. ennen olin kiva pieni sippura kokoa 36. nyt 5kg ylimääräistä jotka ei lähde kirveelläkään kun ei ole mahdollisuutta liikkua. ennen kävin 4-5 kertaa viikossa airobikkaamassa ja olin tosi trimmissä kunnossa, nyt kaikki lihakset hävinnyt ja nahka roikkuu, huokaus. rakastan lapsiani ja vartalon saa muokattua uusiksi jos haluaa myöhemmin kovalla treenillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Whaaaat:
Miten hitossa sä oot onnistunu ittes niin venyttää ja lihottaa? Itse olin samoissa xsmitoissa ennen raskautta ja myös sen JÄLKEEN parin kk sisällä!

Ihmisillä kropat ovat erilaisia. Toiset palautuu nopeampaa kuin toiset. Ja jotkut treenaa kroppansa kuntoon ja toiset ei.

Miten hitossa sä oot onnistunu ittes niin venyttää ja lihottaa? Itse olin samoissa xsmitoissa ennen raskautta ja myös sen JÄLKEEN parin kk sisällä!

Mä harrastan paljon liikuntaa, toki en voinu muutamaan kuukauteen mitään tehdä sektion jälkeen. Mun kroppa vaan nähtävästi ei palaudu. Ja mulla on iho aina ollut helposti arpeutuva, murkku iässä tissit oli yhtä kirjavat.

Niin kun sinä et venynyt ja vanunut niin eivät muutkaan vai.
Sittenhän me kaikki oltaisiin samanlaisia timmikroppia jos olisi asia niin yksinkertainen.Eikä edes lihottaisi kun kaikki pysyisi hoikkina.
Olisipa ihanteellinen juttu.

Yhteistyössä