Tais loppua iltalenkit tähän..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä ja naapurissa on kyl koiria :D Tää hemmo on pyörinyt tääl suupohjassa...
Toi on tosi ikävää, täällä meilläpäin kanssa pyörii joku kaheli kolistelemassa ja kyttäilemässä ikkunoiden takana, poliisi ei kuulemma mahda mitään kun ei tee kenellekään "pahaa". Raivostuttavaa!! :x
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä ja naapurissa on kyl koiria :D Tää hemmo on pyörinyt tääl suupohjassa...
Toi on tosi ikävää, täällä meilläpäin kanssa pyörii joku kaheli kolistelemassa ja kyttäilemässä ikkunoiden takana, poliisi ei kuulemma mahda mitään kun ei tee kenellekään "pahaa". Raivostuttavaa!! :x
Joo ei ne mitään voi. Mekin asutaan ihan korvessa naapurista naapuriin on 500m- 2km, joten outoa et tääl päin on ja viel kävellen. Keskustaan kun on 15 km.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Mun olohuoneen ikkunan alla kävi viime viikonloppuna joku, kuulin sepelillä askeleen äänet. En kyllä uskaltanut kurkata olisinko nähnyt kuka siellä hiippaili.. Hui! :eek:
Mä oon kans kerran kuullut askeleet sepelillä ja sitten heti perään huohotusta avoinna olleesta ikkunaluukusta. Askeltaja ja huohottaja paljastui hirveksi. :)
 
fulaalia harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Fulaalia:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä ja naapurissa on kyl koiria :D Tää hemmo on pyörinyt tääl suupohjassa...
Toi on tosi ikävää, täällä meilläpäin kanssa pyörii joku kaheli kolistelemassa ja kyttäilemässä ikkunoiden takana, poliisi ei kuulemma mahda mitään kun ei tee kenellekään "pahaa". Raivostuttavaa!! :x
Joo ei ne mitään voi. Mekin asutaan ihan korvessa naapurista naapuriin on 500m- 2km, joten outoa et tääl päin on ja viel kävellen. Keskustaan kun on 15 km.
Niinpä, no luulis et lakkaa liikkumasta jos /kun ilmat viilenee tarpeeksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Magenta:
Apua, tuon terassin ovella käymisen takia olen niin onnellinen että asun kerrostalossa! Mitäs sitten jos se ovi olisi ollut vahingossa auki???? :eek:
Meillä käytiin kerran kolmannen kerroksen parvekkeella...
Juu kiitti :eek:
Ole hyvä vaan :) Siitä on jo kymmenen vuotta aikaa, kun telkkaria katsoessani kuulin parvekkeelta karmean kolahduksen mutta en sitten mennyt katsomaan. Seuraavana päivänä isäni näytti mulle kuraista kengänkuvaa, joka oli jäänyt sen parvekkeen kaiteeseen.
 

Yhteistyössä