Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:![]()
ootkos käynyt kattoos Vesan deitti-ilmoitusta prinssille morsian sivulla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mä taas näin unissani kuinka ihmisen rintakehä avattiin ja sieltä tuli joku demoni tms hirvitys joka alko ajaa mua takaa.
Painajaisunijakso tainnu taas alkaaeipä paljoa tee mieli mennä nukkuun. edellisen kerran ku näin painajaisia, ni yleensä mä kuolin niissä, näin unta hautajaisistani, kerran olin kuolleena hautani pohjalla ja näin mitä yläpuolella tapahtui.
onneks ne on uniamut unessa kaikki tuntuu todelliselta.
mut taitaa sun painajainen olla pahempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mä taas näin unissani kuinka ihmisen rintakehä avattiin ja sieltä tuli joku demoni tms hirvitys joka alko ajaa mua takaa.
Painajaisunijakso tainnu taas alkaaeipä paljoa tee mieli mennä nukkuun. edellisen kerran ku näin painajaisia, ni yleensä mä kuolin niissä, näin unta hautajaisistani, kerran olin kuolleena hautani pohjalla ja näin mitä yläpuolella tapahtui.
Alkuperäinen kirjoittaja Daim:Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mä taas näin unissani kuinka ihmisen rintakehä avattiin ja sieltä tuli joku demoni tms hirvitys joka alko ajaa mua takaa.
Hui...Kiitti, oon just lähdössä nukkumaan...
![]()