taidot

  • Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti
c
hyvät naiset, ei kannata jatkossa mennä naimisiin ellei seksi ole molemmille nautinnollista. minä jätin tumpelokokeilut aina yhteen kertaan, nyt saan ihanaa seksiä omalta mieheltä vaikka joka päivä. ja intohimon mukana kasvoi rakkaus. eihän sänkytaidot ole älystä pois. pikemminkin merkki siitä.
 
yks
Ap,

Minä luulen myös että miehesi on liian kiltti :)

Joko hän ei kehtaa tehdä niitä toivomiasi juttuja tai sitten ne eivät ole edes tulleet hänen mieleensä.

Voin kuvitella, että sisälläsi kiehuu, kun kaiken sen liian vähän seksin jälkeen koitat herätellä miestäsi ja hän vain sanoo, että jaksaa odotella, kunnes sinä taas haluat !

Jos ei vihjailut auta, sano ihan suoraan, että kaipaat aloitteita mieheltäsi ! Voisitte aloittaa sillä, että tutustutat miehesi ystävääsi dildoon... :)

 
Veetille lisää
On yritetty opettaa,entäs sitten kun mies ei halua oppia ja alkaa haukkumaan fridigiksi,jos ei muutaman työnnön jälkeen ole saanut kuin pahan mielen ja haluaisi uusintaa,että itsekin saisi jotakin.
Luulen,että en ole ainoa nainen,jolla on ollut näitä miehiä,joita saa joka kerta opettaa.
Yhden kerran on mies vaivautunut nuolemaan 10 vuotisen avioliiton aikana.Ilmeisesti häntä oksettaa koko naisen alapää.
 
niinpä
Paras periaate on se, että jos mies ei osaa eikä millään suostu oppimaan, kannattaa vaihtaa itselleen sopivampaan kumppaniin. Ja ilman syyllisyyden tunnetta, molempia tyydyttävä seksi ON tärkeä parisuhteen osa, ainakin jos ei olla pitkällä ohi menopaussin. Eiköhän noille ""miesfrigideillekin"" omanlaisensa partnerit löydy.
 

Yhteistyössä