Taidan valvoa läpi yön.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tirsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tirsku

Aktiivinen jäsen
03.07.2009
4 681
0
36
Mitä sitä enää tähän aikaan nukkumaan mennä, varsinkin kun ei yhtään nukuta. Kahden aikaan kotiuduttiin viihteeltä, katteltiin kaverin kans leffaa ja juteltiin niitä näitä. Kaveri hyyty hetki sitten ja mä jäin vielä kukkumaan hereille.

Josko kattelis vaikka tämäniltasen Bonesin ja Selviytyjät ja sitten voiskin pikku hiljaa jo keitellä aamukahvit. :D

Ammu on vissiin töissä?

Tein tossa aamuyön kunniaksi rommitotin, sen verran tuli illalla paleltua, että ehkästään sitä flunssaa ny. Josko se sitten ramasis sen verran, että vaikka rupeiskin nukuttaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mä ainakin toivon et en oo viel puol kasi unessa :whistle: tai sit on auto ojassa :(

Mulla loppuu työt vasta 7.15 eli kyl se väkisin menee puol kasiin |O

no mulla loppuu seiskalta.. puol kasi ajan motarilla 140 km/ h ja vähä ennen kasia kaadun sänkyyn :)

missäs te yököt ootte töissä kun pitää noita epäinhimillisiä yövuoroja tehdä?

ei muuten rommitoti auttanu, ainakaan unentuloon. surffailen google earthilla pitkin maailmaa :whistle:

pikku lisäys tosta rommitotin vaikutuksista, hikoiluttaa niin perkuleesti :snotty: aamukahvit on ny tippumassa ja räppäsin tossa leffan pyörimään, kohta kaffetmukin kans sohvannurkkaan toljottamaan telkkua

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
mä ainakin toivon et en oo viel puol kasi unessa :whistle: tai sit on auto ojassa :(

Mulla loppuu työt vasta 7.15 eli kyl se väkisin menee puol kasiin |O

no mulla loppuu seiskalta.. puol kasi ajan motarilla 140 km/ h ja vähä ennen kasia kaadun sänkyyn :)

hyyyiii! ei saa ajaa ylinopeutta :xmas:

täällä vielä kukutaan, juutuuppeilin tuossa välillä. ei muuten väsytä enää ollenkaan ja aamukin on ihanasti valjennut. mitähän sitä seuraavaksi? lukisko kirjaa vai kattoisko toisen leffan ja kutois siinä samalla villasukkaa? kas siinä pulma.

ja toi vieraan laittama kommentti mun sohvannurkkaan nukahtamisesta: mä olen kaveripiirissä tunnettu siitä, että nukahdan alta puolen tunnin kun leffaa ruvetaan kattoon ja herään sit vasta lopputekstien aikaan :ashamed:

Yhteistyössä