Taidan tehdä kortsut täyteen reikiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja priu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

priu

Vieras
Raivostuttaa tuo mies niin!

Tilanne on tällainen. 5 vuotta sitten alkoi mun vauvakuumeilu, mies ei lämmennyt ajatukselle. Oli ehdottomasti sitä mieltä, että naimisiin mennään ensin. Häiden piti olla suuret, muu ei kelvannut. Säästettiin ja säästettiin, vihdoin 2 vuotta sitten pääsimme naimisiin. Kuvittelin, että yritys alkaa heti mutta mies ilmoittikin että vasta kun talo on rakennettu. Vuosi siinäkin projektissa vierähti ja nyt kun se on vihdoin valmis ja jälleen kuvittelin yrityksen alkavan, mies kaivaa edelleenkin ne kortsut esiin! JOKA KERTA! Ja niin tunnollisesti että täytyy suorastaan ihmetellä!! Viimeksi kun keskustelimme asiasta, mies sanoi ettei ole varma haluaako koskaan vauvaa. Ei vittu että mua raivostuttaa! Äijä on kusettanut mua vuosikausia!

Mua ei haittaa vaikka jäisinkin vauvan kanssa kaksin, inhottaa koko mies tällä hetkellä! Enkä mä omasta mielestä petkuta miestä vaan lunastan sen mikä on mulle luvattu!!!

No kyllä minuakin raivostuttaisi tuollainen turha odottelut.
Ja jos kerran avioonkin olette menneet,ja mies lupasi sulle edes toivoa vauvasta?
Todella törkeä, tai sitten vain pelokas.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Ja jos kerran avioonkin olette menneet,ja mies lupasi sulle edes toivoa vauvasta?

No todellakin! Mä en olisi edes naimisiin niin halunnut koska mun mielestä se on vanhanaikainen instituutio jolla ei oikeastaan ole enää merkitystä, mutta miehelle se oli tärkeä. On kerran, muutaman kaljan juotuaan tunnustanut että lupaili vauvaa koska halusi naimisiin ja tiesi että todennäköisesti en muuten menisi. Mutta vittu kun musta on niin väärin et mä annoin miehelle sen mitä mies halusi (naimisiin) eikä mies voi nyt antaa mulle sitä mitä mä haluan (vauvan). Kun ei hänelle kuulemma mitään sitä vastaankaan ole mut ei vaan "halua".

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No todellakin! Mä en olisi edes naimisiin niin halunnut koska mun mielestä se on vanhanaikainen instituutio jolla ei oikeastaan ole enää merkitystä, mutta miehelle se oli tärkeä. On kerran, muutaman kaljan juotuaan tunnustanut että lupaili vauvaa koska halusi naimisiin ja tiesi että todennäköisesti en muuten menisi. Mutta vittu kun musta on niin väärin et mä annoin miehelle sen mitä mies halusi (naimisiin) eikä mies voi nyt antaa mulle sitä mitä mä haluan (vauvan). Kun ei hänelle kuulemma mitään sitä vastaankaan ole mut ei vaan "halua".

Terveellä pohjalla on teidän(kin) liitto...hohhoijjaa.Sit ihmetellään avioero lukemia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
reikiä vaan tai juota se känniin ehkäpä unohtuu kortsu ...

No eipä tuokaan auta. Kokeiltu on, siis en ole juottanut vaan kun mies on tullut kotiin olen lähennellyt mutta aina se vaan sen muistaa. Pari kertaa ollaan oltu jossain muualla eikä kortsuja ole ollut, niin seksi on hoidettu muulla tavalla, koska onhan niitä vaihtoehtoja yhdynnälle (kuten mieheni sanoo). Ihmettelen vaan miten kortsuilla voi olla niin huono maine ehkäisynä koska meillä se ainakin toimii turhankin hyvin!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tia:

Terveellä pohjalla on teidän(kin) liitto...hohhoijjaa.Sit ihmetellään avioero lukemia...

No mutta eikös tämä ole se kuuluisa kompromissi? Kummatkin saada mitä halutaan mutta joudutaan tekemään jotain sellaista, mitä ei välttämättä niin vastusta, mutta ei oikein haluakaan. Olo on vaan jotenkin niin petetty! Mä pidin mun puolen sopimuksesta ja mies ei.

Hmmm, hankala juttu :| Itsellä kokemusta ihan samasta, että kun saa vain odottaa ja odottaa. Ja kyllä mä sainkin viisi vuotta odottaa ja oli kyllä pitkä aika! Ja pahinta siinä odottamisessa on just tuo, että kun ei tiedä että koska se toinen muuttaa mieltään tai entä jos se ei ikinä muutakaan.

Meilläkin mies sanoi aina jotakin syyksi ja että sitten kun on sitä ja sitä.. Ja alussa toki tuntuikin järkevältä saattaa esim. opinnot loppuun ja vähän työkokemusta. Mutta kun aina se asia vain siirtyi ja siirtyi niin eihän se kivaa ollut (ja eroakaan en tosissaan ajatellut, kun mies noin muuten niin sopiva mulle ;)). Mun mies ei kyllä tosin koskaan sanonut, ettei IKINÄ haluaisi lasta, vaan että ei nyt. Jos noin olisi sanonut, niin kyllä se vaan olisi ollut eron paikka..

Ja kyllähän tuo sitten ihan yllättäen muuttikin mieltään :heart: Ilman mitään painostusta =) Että minun kohdalla se odottaminen ainakin kannatti, tosi ihana nyt kun toinenkin sitä lasta haluaa. Ja näin myöhemmin on helppo olla jälkiviisas ja sanoa että kannatti siinäkin mielessä odottaa, että olisi se vaan ollut aikamoista tulla äidiksi esim. viisi vuotta sitten. Kun on tässä kuitenkin tapahtunut kaikenlaista ja nyt voi olla ihan tyytyväinen siitä, että tämä projekti siirtyi tänne asti..

Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
tee reikiä vaan.. nyt se on sallittua tuossa tilanteessa..

Oli tilanne mikä vaan niin ei mielestäni ole sallittua saattaa jotakuta isäksi vastoin tahtoaan.

Mutta miehellä on oikeus jättää mut lapsettomaksi? Lupauksistaan huolimatta?

Ja joo, ainahan me voidaan erota mutta ikäkin tulee kohta jo vastaan, enkä olisi tuhlannut viittä vuotta odottamiseen jos mies olisi sillon jo rehellisesti kertonut!

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Miksi tehdä lapsi tuolle miehelle? Eroa ja etsi sopivampi isäehdokas.

Ja tässä oikea menettelytapa... Tietysti jos miehesi on varakas ja haluat elättäjän lapsellesi niin voihan sitä tietty lapsen hänelläkin maksattaa? iinkö ajattelet?

ootko edes puhunu miehes kanssa tästä et se huijannu sut naimisiin ja valehdellu sulle`?? sano sille suoraan et etit sellasen miehen joka tekee sun kans lapsen ja on luotettava, eikä kaksnaamanen pa**a

Alkuperäinen kirjoittaja v:
tee reikiä vaan.. nyt se on sallittua tuossa tilanteessa..

Oli tilanne mikä vaan niin ei mielestäni ole sallittua saattaa jotakuta isäksi vastoin tahtoaan.

Mutta miehellä on oikeus jättää mut lapsettomaksi? Lupauksistaan huolimatta?

Ja joo, ainahan me voidaan erota mutta ikäkin tulee kohta jo vastaan, enkä olisi tuhlannut viittä vuotta odottamiseen jos mies olisi sillon jo rehellisesti kertonut!

Ei kenestäkään saa väkisin tehdä isää jos ei halua. Lapsiasiassa molempien on sitä tahdottava! Eli joko odotat että miehesi muuttaa mieltään tai sitten eroat.

Ja tässä oikea menettelytapa... Tietysti jos miehesi on varakas ja haluat elättäjän lapsellesi niin voihan sitä tietty lapsen hänelläkin maksattaa? iinkö ajattelet?

Ei mies ole yhtään sen varakkaampi kuin minä. Ja muuten, paitsi tämän vauva-asian suhteen, suhde toimii täydellisesti. Tosin, myönnetään, tämä on aika suuri osa-alue. Enkä mä pitänyt tätä niin suurena ongelmana, koska hölmönä, luotin miehen sanaan ja olin valmis odottamaan. Mutta rajansa kaikella! Kuten jo mainitsin, ikä tulee pian vastaan enkä tiedä löydänkö ketään muuta yhtä täydellistä miestä joka sitten vielä kaiken lisäksi olisi heti valmis yrittämään lasta. Tällä hetkellä tosin tämäkin tilanne tuntuu melko mahdottomalta.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:

Ihan samaa mieltä, millanen isä on mies joka tulee tahtomattaan isäksi!?!
Etsi ennen mies, joka haluaa lapsia, niitä on kyllä Suomen maassa varmasti vielä vapaallakin jalalla :hug:

Ja sitten on myös miehiä jotka mielellään vetävät paljaaltaan yhden illan jutuissa. Jos meinaat että pärjäät yksin lapsen kanssa niin iske vieras mies, älä edes kysy nimeä, heitä aamulla pihalle ja toivo että olet raskaana. Ellei, tee taas sama uudestaan kunnes tärppää.

Häijyä ja vaatii sen ettet tule vaatimaan mitään lapsen isältä.

Ja sitten on myös miehiä jotka mielellään vetävät paljaaltaan yhden illan jutuissa. Jos meinaat että pärjäät yksin lapsen kanssa niin iske vieras mies, älä edes kysy nimeä, heitä aamulla pihalle ja toivo että olet raskaana. Ellei, tee taas sama uudestaan kunnes tärppää.

Häijyä ja vaatii sen ettet tule vaatimaan mitään lapsen isältä.

Mielestäni tällainen menettely olisi epäreilu ennen kaikkea mahdolliselle syntyvälle lapselle, joka ei koskaan tulisi tuntemaan alkuperästään 50 prosenttia enempää. :(

Mustakin tuntuisi varmasti tuossa tilanteessa että olen tullut petetyksi. Sinuna en jäisi enää pitkäksi aikaa katselemaan tilannetta vaan laittaisin kovan kovaa vastaan ja miehen valinnan eteen, muuten vuodet vierivät äkkiä ja huomaat olevasi tuossa uuden miehen etsinnässä 5-10 v vanhempana...

Tuttavapariskunnalla oli vastaava tilanne pari vuotta sitten ja niin siinä sitten kävi että eroon päätyivät, muuten olivat naisen mukaan ja myös ulkoapäin katsottuna hyvin sopusointuinen ja onnellinen pari mutta lapsikysymys nyt vain sattuu olemaan monelle naiselle erittäin tärkeä asia! Mies ei välttämättä ymmärrä miten suuresta asiasta on kyse ellet pakota ymmärtämään.

Ja minäkin olen sitä mieltä että väkisin kenestäkään ei saa isää tehdä. Jos olet valmis elämään yksinhuoltajana niin hanki lapsikin sitten yksin, älä huijaa miestäsi siihen. Mutta vuosien odotteluun älä alistu!

Tuota nyt viikonloppuna kävi niin et mies oli aivan törkeässä humalassa mutta silti oli seksiä saatava. Siinä kun miehen päällä vähä lämmittelin, mies muistutti et pitää kortsu laittaa, mä leikin et en kuullut ja jatkoin vaan. Tässä vaiheessa mies itse sitten laittoi sen elimensä sinne ja hommia jatkettiin loppuun asti. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä joten tiedän et tuskin tulin raskaaksi. Kuitenkin on hieman syyllinen olo. Olisiko mun pitänyt kuitenkin kortsu laittaa tai miestä siitä vielä muistuttaa? En ole varma muistaako mies edes koko tapahtumaa :(

kannattaako sitä itseään paksuksi saattaa miehelle joka ipanaa ei halua,
vaihda miestä jos lapsi niin tärkeä.Kyllä niitä miehiä jotka perheen haluaa on tässä maailmassa,ei tarvitse vökisin miestä saattaa tilanteeseen johon ei halua.

Tässä on taas kyse siitä, miten Mies jallittaa naista tekemään kuten haluaa.
En minä kattelisi tota menoa, ennemmin kusettaisin et syön pillereitä, ja leikin kumiallergikkoa..
Näpäyttäisin kunnolla.

Ap, sä saat kohta ootella kymmenen vuotta, ja miten sitten käykään sinun unelmien ja haaveiden?
Avioliitossa kun on kaksi ihmistä, ja kahden ihmisen tunteet pitää ottaa huomioon. Ei lytätä toisen unelmia oman itsekkyyden vuoksi.
Tämä koskee kaikkia asioita...
Mielestäni olet odottanut tarpeeksi pitkään, ja koska miehesi on sinua petkuttanut ja valehdellut, voit maksattaa samalla tavalla sille takaisin.