Taidan tänään tehdä sen :D

..rikkoa 1000 viestin rajan, 6 vuotta satunaisesti palstaillut (joskus vuonna yks ja kaks kotiäiti aikoina aktiivisestikkin) ja hämmennyin ettei sen enempää viestejä kertynyt, joten, korjaan vahingon kun ei toi tuleva lätkämatsi nappaa juurikaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
go go sit vaan :D
Eiks muuten jonku palstauudistuksen myötä deletoitu niitä vanhimpia viestejä, jollon ihmisillä nuo viestimäärät pieneni paljonkin?

Oliskohan?? Juu, voi olla, viime vuosina ja ennen kaikkea viime vuonna en käynyt juurikaan, eli jos mun viestit varastettu :D
Ihme juttu, että pitkienkin taukojen jälkeen tänne jostain syystä aina palaa :LOL: ainakin hetkellisesti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
go go sit vaan :D
Eiks muuten jonku palstauudistuksen myötä deletoitu niitä vanhimpia viestejä, jollon ihmisillä nuo viestimäärät pieneni paljonkin?
mä oon palstaillu n.5 ja puoli vuotta ja sen aikana on tullut ainakin 3 "uudistusta" joiden myötä on viestejä hävinnyt reippaasti
 
Alkuperäinen kirjoittaja kirsicca:
o-ou...mulla on yli tuhat viestiä, rekkasin itteni tänne joskus tammi-helmikuussa :whistle: ja sitä ennen harmailin jonkun kuukauden...

Mä olen varmaan niin ujo ja hiljainen palstamaailmassa etten saa sanaa suustani...totuus on tarua ihmeellisempää... :D
:whistle:
 

Yhteistyössä