taidan olla raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä

Vieras
veriviiru ja viikon päästä eli eilen tuntui vasemmalla puolella alavatsassa kovat kivut jotka kyl meni ohi ja siinä välis koko yön kestävät menkkamaiset poltot..
hieman etovaa oloa ja olen viime viikon aikana syönyt aikaisempaa enemmän ja ja en saanut aamulla farkkuja jalkaan niin ja meinasin oikeesti oksentaa mädän perunan tavatessani.
Väsymys jotain sanoinkuvaamatonta ja mielialat vaihtelee hetki hetkeltä ja pissalla pitää ravata. taidan siis olla raskaana viidennen kerran

niin ja naama kukkii kuin murkulla... testailen kun olen 100% varma asiasta itse tahi jännitys käy liian tukalaksi.
pitäää itselleen miettiä asiat selviksi myös eli elämää eteenpäin viiden lapsen kanssa jne. ja tosiaan niinhän siinä käy kun on siittiöiden kaa tekemisissä.

o joo, löytyi testi kaapin perukoilta ja kyllä keho tietää eli hailakka viiva ilmestyi testiin varmistaen omat epäilyni. ja nopeesti laskien la olis huhtikuun lopussa tai toukokuun kahdella ekalla viikolla. mietteet nyt aika ovelat sillä nuorin la aikoihin n. 1v3kk........

Yhteistyössä