Taidan olla raskaana! Muita?

Minäkin plussasin toissapäivänä ja nyt sitten odotan jo meidän viidettä. (Mies ei ole ihan varma haluaako lisää lapsia.) LA 1.10.(?) ja nelonen silloin vajaa 2-vuotias. Muut lapset olisivat viidennen syntyessä 8v., 7v. ja 4v. :wave:

lilli lemmikki
..Niinpä täälläkin testi plussattu eilen =) .
Typsy täyttää piakkoin 2v ja la olisi laskureiden mukaan 10.10.

Syksyllä keskenmenon kokeneena,en tässä vielä kovin tuulettele..

Kyllähän se ajatus touhupakkauksesta ja vauvasta vähän jännittää..Tuolla neidillä kun tuntuu tempperamenttia piisaavan!
NO...onhan muutkin siitä urakasta selvinneet hengissä,joten meksemme mekin :LOL: .

Odotellaan ja katsellaan miten homma etenee?!

Ap täällä taasen! Kiva kun löytyi muitakin plussanneita. Tuntee mulla vaihtelee laidasta toiseen. Mutta kaipa se homma sitten vaavin kanssa sujuu omalla painolla, tosin tuo esikko voi järjestää "ohjelmaa" :whistle:

Oiskos joku teistä halunnut meilailla tästä odotuksen autuudesta???

Täällä myös varovaisen toiveikkaita ollaan. Minulla myös oli syksyllä keskenmeno, joten ihan hiljaksiin ollaan vielä asiasta oltu. LA tällä hetkellä 8.9. Isommat lapset ovat poika 6v, tyttö 4v ja poika keväällä 2v. Onnea kaikille odottajlle, toivotaan parasta! :heart:

lilli lemmikki
Vanhana konkarina äityli*3 voikin sitten opastaa meitä"jännityksen" kanssa kamppailevia..Siitä siis selviää hengissä ;) ?!

Toivotaan nyt että vaavit pysyy matkassa,pian alkaa jo ikä painaa kupissa..37 pamahtaa tänä vuonna JO mittariin,vaikkei siltä kyllä yhtään tunnu..Lapsi vaan ikääntyy,mutta äitee se vaan pysyy samoissa,heh-heh!!

Laskispa tuo pakkanen,että uskaltais laittaa nokkansa tuonne ulos..
Pottatreenit näköjään kutsuu,joten palaillaan!!

kolmas tulossa
Viime viikolla tein raskaustestin ja positiivista tuo näytti. Tulossa on kolmas lapsi joskus lokakuussa. Tarkkaa aikaa ei vielä tiedä, kun almanakka oli alkuvuodesta hukassa ja yhdet kuukautiset jäi merkitsemättä?
Jännemmäksi tilanteen tekee se, että ehdin sopia työpaikan vaihdosta ja nyt pähkäilen, että missä vaiheessa ilmoittaa asiasta uudelle työnantajalle!
Täytyy ehkä varata aikaa yksityiseen ultraan selvittääkseni raskaudenkeston yms. ennenkuin alan päättää mitään. Ikää tulee kohta 38 vuotta täyteen ja sekin vähän jännittää, että onko maha-asukilla kaikki hyvin? Paljon olen nähnyt ikäisteni tekevän lapsia, mutta tässä raskaudessa kieltämättä jännittää tuleva. Lapsi on toivottu, mutta emme halua miehen kanssa ilmoittaa vielä sukulaisille ennen ekaa ultraa raskaudesta mitään. Haluamme nähdä ensin että vauva on kunnossa. Ja onhan kyseessä vasta ihan alkuraskaus. Neuvolassakaan en ole vielä käynyt. Ei tätä vielä oikein todeksi usko.
Mutta mielialat jo kyllä heittelee siihen malliin, että hormonit jyllää. Lomamatkalla viikko sitten, kun meinasin alkaa itkemään katsoessani delfiini-esitystä, arvasin että raskaana ollaan!

Hei! Onnea raskaudestasi :) Minkäikäisiä vanhemmat lapsesi ovat? Minä täytän tänä vuonna jo 37v. ja minulla on tytöt 10 ja 13 v. Vauvakuumetta pukkaa uhkaavasti ja pähkäilen kovasti että vieläkö sitä jaksaisi.. Aikanani olin niin varma etten enää lisää lapsia haluaisi, mutta...

:wave: Hei kaikille!

Täällä myös toissapäivänä (ja eilen ja tänään :ashamed: ) plussan (vaikkakin haalean) saanut kahden lapsen äityli. Lapset jo 5,5 v ja 10 v. Pelokkain mielin näin alussa innostun, myös koin keskenmenon kesän lopulla. Mutta silti, pikkasen on perhosia vatsassa, tuntuu ihan samalta kun ekaa odotellessa, on siitä sen verran aikaa.

Tsemppiä kaikille uusille plussanneille, toivon sydämestäni että kaikki menee hyvin :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 13:45 viivi kirjoitti:
Minä täytän tänä vuonna jo 37v. ja minulla on tytöt 10 ja 13 v. Vauvakuumetta pukkaa uhkaavasti ja pähkäilen kovasti että vieläkö sitä jaksaisi.. Aikanani olin niin varma etten enää lisää lapsia haluaisi, mutta...
Hei Viivi :wave:

Ei vielä ole liian myöhäistä, minäkin olin kahden jälkeen varma että ei kiitos enempää. Johtuen ehkä kovista suhde kokemuksista edellisten kanssa ja siitä, kun poikani, 5,5 vuotta, joutui synnyttyään olemaan sairaalassa heti 2kk, jonka takia itse sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen. Mutta tässä sitä nyt ollaan, ja onnellinen näin odotuksen aivan alkutaipaleella =)

Jos haluat kirjoitella ihan muutenkin vaan, niin se olisi mukavaa =)

Hei Nasuliini!
Kiitos paljon vastauksestasi =) Olisi joo ihan kiva kirjoitella ihan muutenkin!
Mulla vauvakuumeen poissa pysymiseen on ollut useampikin syy, töihin meneminen piiitkän kotona lasten kanssa olemisen jälkeen ( n. 7v.), keskenmenot ennen molempia onnistuneita raskauksia ja sen vuoksi pelko että taas kävisi niin sekä sitten vielä ehkä suurimpana se että meillä oli mieheni kanssa suhde lähes katkolla muutama vuosi sitten..

Niin piti vielä jatkaa tätä juttua hieman, mutta se pääs lähtemään..
Eilen meillä kävi kylässä veljeni hieman reilu puol vuotias , aiiivan ihastuttava tapaus :heart: Arvaappa yltyikö taas vauvakuume!!

Eli vastausta jatkettu nasuliinille..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 10:05 Viivi kirjoitti:
Niin piti vielä jatkaa tätä juttua hieman, mutta se pääs lähtemään..
Eilen meillä kävi kylässä veljeni hieman reilu puol vuotias , aiiivan ihastuttava tapaus :heart: Arvaappa yltyikö taas vauvakuume!!

Eli vastausta jatkettu nasuliinille..
Hei Taas! Kirjoittelehan jos haluat ihan meilaillakkin =)
Kyllä tuo vauvakuume on sellainen, että se ei ole koskaan helppo, mutta toki itsekkin olen sen kourissa ollut jo vuosia, mutta tietyistä syistä, ei ole ollut mahdollista myöskään vauvaa silloin ajatella.

Nyt takaisin työn touhuun =) <br><br>

Vilma-Onni harmaana
Mä tein plussa-testin kolmisen viikkoa sitten. Kokemuksista viisaantuneena kävin 2 viikkoa sitten alkuraskauden ultrassa.
Uutiset ei olleet, mitä toivoin :'(
Sikiöpussi löytyi, ei sykettä eikä vastaa viikkoja. Toivotti onnea matkaan.
Nyt odottelen neuvolasta puhelua, koska pääsisin sinne ultraan. Raskausoireet on selkeet, pahoinvointia enempi kun ekasta.
Toivottavasti se tarkoittaa, että kaikki on ok.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2007 klo 12:53 Vilma-Onni harmaana kirjoitti:
Mä tein plussa-testin kolmisen viikkoa sitten. Kokemuksista viisaantuneena kävin 2 viikkoa sitten alkuraskauden ultrassa.
Uutiset ei olleet, mitä toivoin :'(
Sikiöpussi löytyi, ei sykettä eikä vastaa viikkoja. Toivotti onnea matkaan.
Nyt odottelen neuvolasta puhelua, koska pääsisin sinne ultraan. Raskausoireet on selkeet, pahoinvointia enempi kun ekasta.
Toivottavasti se tarkoittaa, että kaikki on ok.

:hug: Toivotan kovasti onnea ja sitä että kaikki on hyvin ja pian kuuluu jo pieni sydämen sykekin =) Pidähän meidät ajan tasalla.

Heissan kaikille ja onnea plussauksista!

Täälläkin tuli kaks viivaa pariviikkoa sitten ja lokakuussa pitäis kolmannen syntyä jos kaikki menee hyvin.
Kyllä hirvittää kun on kaksi pientä jo ennestään 3,2 ja 1,9kk
mitä mahtaa olla meno kolmosen syntyessä, mutta ihanaa saada olla edelleen kasvattamassa lapsia kotona :))

Yhteistyössä