Taidan olla pieniinpäin vahvasti vai mitä?

  • Viestiketjun aloittaja Tosi harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti
Tosi harmaa vakkari
Kertokaahan, voiko muka tuntea jo nyt "oireita". Oviksesta reipas viikko aikaa ja rintoja vihloo, eilen alkoi.. Hajut tuntuu vahvoille ja sen lisäksi muutenkin on semmoinen omenainen olo. Lämmöt mittasin 37.3 eli vähä koholla. Millos uskaltaa testata?

Olen edellisissä raskauksissa aina tajunnu ennen plussaa olevani ja nytkin vahvasti semmonen tunne.
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Testaa NYT. Ja jos on nega, niin uudestaan sitten kun menkkojen pitäisi alkaa :) Älä pidä hulluja jännityksessä :xmas:
Näkyyks se näin pian jo testissä? Kuukautisten pitäs tulla kai joskus viikon päästä..
 
vieras
Minulla on takana kuusi raskautta joista olen joka kerta ollut etukäteen varma. Lisäksi olen ollut sataprosenttisen varma (oireista) että olen ollut raskaana ainakin 20 kertaa yrityksen aikana.

Testaamallahan se selviää.
 
Ap.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on takana kuusi raskautta joista olen joka kerta ollut etukäteen varma. Lisäksi olen ollut sataprosenttisen varma (oireista) että olen ollut raskaana ainakin 20 kertaa yrityksen aikana.

Testaamallahan se selviää.
Mullekin tää kuudes raskaus jos on nyt sit raskaus. Aika hurjaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Testaa NYT. Ja jos on nega, niin uudestaan sitten kun menkkojen pitäisi alkaa :) Älä pidä hulluja jännityksessä :xmas:
Näkyyks se näin pian jo testissä? Kuukautisten pitäs tulla kai joskus viikon päästä..
Voi se näkyä. Mulla näkyi 5 pv ennen menkkojen alkua, mutta myöhemmin kyllä selvisi että ovis olikin ollut reilusti ennen kuin luulin sen olleen.
 
eimeli
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
onko vuorotellen kylmä ja kuuma?
Sitäkin. Illalla kuuma/kylmä ja nytkin palelee. Yleensä olen kuumaverinen.
Oviksen jälkeen lämmöt nousee vaikka ei oliskaan tärpännyt ja laskee silloin kun kuukautiset alkaa, mutta jos lämmöt vain jatkuu, niin sitten vaan testaamaan.
 
surku
Yhhh. ja itse totesin aamulla vuodon seassa ällöttävän klöntin. Taisi olla keskenmeno, tosin en tiennyt edes olleeni raskaana...
Menkat oli reippaasti myöhässä ja yleensä olen lähes kellontarkka. :'(
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Yhhh. ja itse totesin aamulla vuodon seassa ällöttävän klöntin. Taisi olla keskenmeno, tosin en tiennyt edes olleeni raskaana...
Menkat oli reippaasti myöhässä ja yleensä olen lähes kellontarkka. :'(
Tai sitten limakalvo oli vain paksu, mulla tulee klönttejä aina vaikka menkat ei myöhässä. Ja tutkittu, että johtuu limiksen paksuudesta. Eli ei pakosti keskenmeno... Jos nyt yhtään auttaa...
Haleja.. tiedän tunteen kun menkat alkaa, sitä pelkää ennen niin paljon, kun ei halua että ne alkais.
 
älä liikaa innostu hötkyilemään
HUOMIJO!! Jos oikein kovasti toivot olevasi raskaana voi nuo kakki "oireesi" olla kuvitelmaa. Valeraskaus siis tavallaan. Nainen kroppa ja mieli on ihmeellinen juttu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Yhhh. ja itse totesin aamulla vuodon seassa ällöttävän klöntin. Taisi olla keskenmeno, tosin en tiennyt edes olleeni raskaana...
Menkat oli reippaasti myöhässä ja yleensä olen lähes kellontarkka. :'(
Tai sitten limakalvo oli vain paksu, mulla tulee klönttejä aina vaikka menkat ei myöhässä. Ja tutkittu, että johtuu limiksen paksuudesta. Eli ei pakosti keskenmeno... Jos nyt yhtään auttaa...
Haleja.. tiedän tunteen kun menkat alkaa, sitä pelkää ennen niin paljon, kun ei halua että ne alkais.
minä sain keskenmenon pari viikkoa sitten :'(
 
surku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Yhhh. ja itse totesin aamulla vuodon seassa ällöttävän klöntin. Taisi olla keskenmeno, tosin en tiennyt edes olleeni raskaana...
Menkat oli reippaasti myöhässä ja yleensä olen lähes kellontarkka. :'(
Tai sitten limakalvo oli vain paksu, mulla tulee klönttejä aina vaikka menkat ei myöhässä. Ja tutkittu, että johtuu limiksen paksuudesta. Eli ei pakosti keskenmeno... Jos nyt yhtään auttaa...
Haleja.. tiedän tunteen kun menkat alkaa, sitä pelkää ennen niin paljon, kun ei halua että ne alkais.
minä sain keskenmenon pari viikkoa sitten :'(
Osanottoni!
 
Himot vie
Kuinkas aikaisessa jotkut hyvin hyvin tarkat testit ovat? Eli jos kp14 pupuiltiin ekan kerran, niin koska on järkevintä testata ekan kerran..? (juujuu, pakko on tuhlata niitä testejä).
 
Mä testasin apteekin omalla testillä päivää ennen menkkojen oletettua ja se näytti aika selkeen. Tosin alkioita oli kaksi.

Edellisessä raskaudessa samassa ajankohdassa sama testi näytti negaa mutta 4+2 näytti selkeen viivan.
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Tosi harmaa vakkari:
Kertokaahan, voiko muka tuntea jo nyt "oireita". Oviksesta reipas viikko aikaa ja rintoja vihloo, eilen alkoi.. Hajut tuntuu vahvoille ja sen lisäksi muutenkin on semmoinen omenainen olo. Lämmöt mittasin 37.3 eli vähä koholla. Millos uskaltaa testata?

Olen edellisissä raskauksissa aina tajunnu ennen plussaa olevani ja nytkin vahvasti semmonen tunne.
Mulla sama joka kuu, PMS.
On tunne juu, kuten ennenkin, enpä silti ole raskaana.. ihan näin ettet tipu kovin korkealta, JOS onkin nega..

Toivotaan parasta =)
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Himot vie:
Kuinkas aikaisessa jotkut hyvin hyvin tarkat testit ovat? Eli jos kp14 pupuiltiin ekan kerran, niin koska on järkevintä testata ekan kerran..? (juujuu, pakko on tuhlata niitä testejä).
Sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa
 

Yhteistyössä