Taidan olla pieniinpäin vahvasti vai mitä?

  • Viestiketjun aloittaja Tosi harmaa vakkari
  • Ensimmäinen viesti
d
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Yhhh. ja itse totesin aamulla vuodon seassa ällöttävän klöntin. Taisi olla keskenmeno, tosin en tiennyt edes olleeni raskaana...
Menkat oli reippaasti myöhässä ja yleensä olen lähes kellontarkka. :'(
Tai sitten limakalvo oli vain paksu, mulla tulee klönttejä aina vaikka menkat ei myöhässä. Ja tutkittu, että johtuu limiksen paksuudesta. Eli ei pakosti keskenmeno... Jos nyt yhtään auttaa...
Haleja.. tiedän tunteen kun menkat alkaa, sitä pelkää ennen niin paljon, kun ei halua että ne alkais.
Mullakin tulee aina tuollaisia klönttejä, nytkin tuli kun alkoi menkat.
 
IhanaValo
Jopa mie ehdin jo pelästyy viime kierrossa,et nytkö napsahti,mut ei sentään..
Mutta,kaipa jotkut voi tuntea oireita paljonkin etukäteen,toivotaan parasta =)

Ja tuo testaaminen..eikös ne herkimmät testit näytä,olikohan 10pv oviksesta?Eli muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää..
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä liikaa innostu hötkyilemään:
HUOMIJO!! Jos oikein kovasti toivot olevasi raskaana voi nuo kakki "oireesi" olla kuvitelmaa. Valeraskaus siis tavallaan. Nainen kroppa ja mieli on ihmeellinen juttu.
Joo näin mulla oli viime kierrossa. Olin aika varma, että olin raskaana, kaikki oireet oli, mutta menkat sieltä tuli. Hassua, tuollainen valeraskaus.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Jopa mie ehdin jo pelästyy viime kierrossa,et nytkö napsahti,mut ei sentään..
Mutta,kaipa jotkut voi tuntea oireita paljonkin etukäteen,toivotaan parasta =)

Ja tuo testaaminen..eikös ne herkimmät testit näytä,olikohan 10pv oviksesta?Eli muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää..
Juu saattavat näyttää mutteivat pakosti ja voivat näyttää ns. valeplussia eli kemiallisia... koen että parasta olisi siis testata aikaisintaan päivää ennen menkkojen alkua, tai päivänä jolloin pitäisi alkaa..

Tietysti vaikeaahan se malttaa joskus testausta =)
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Murmeli:
Jopa mie ehdin jo pelästyy viime kierrossa,et nytkö napsahti,mut ei sentään..
Mutta,kaipa jotkut voi tuntea oireita paljonkin etukäteen,toivotaan parasta =)

Ja tuo testaaminen..eikös ne herkimmät testit näytä,olikohan 10pv oviksesta?Eli muutamaa päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää..
Juu saattavat näyttää mutteivat pakosti ja voivat näyttää ns. valeplussia eli kemiallisia... koen että parasta olisi siis testata aikaisintaan päivää ennen menkkojen alkua, tai päivänä jolloin pitäisi alkaa..

Tietysti vaikeaahan se malttaa joskus testausta =)
No sehän siinä on..ite oon kans sillä kannalla et pitäis yrittää jaksaa odottaa,niin sais varmemman tuloksen.
 
Sangria
mää testasin aikoinaan jollain kasettitestillä muutama päivä ennen menkkoja, ja näytti aika selvää plussaa, kun taas siitä kaksipäivää eteenpäin apteekin omatesti näytti tosi hailakan haamun. ja raskaana olin kyllä =) nyt poika 1v 2kk :heart:
 

Yhteistyössä