Taidan olla ihan kummajainen: en tunne/omista merkkejä Phil&Teds, Meandi, Ticket to Heaven, Polarn o Pyret etc.

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tällä palstalla olen ko. merkkeihin nimeltä törmännyt. Olen hankkinut lapsille lähes kaikki vaatteet kirpparilta, ainoastaan haalarit olen ostanut uutena ja suosinut Reimatec:iä, koska olen käsittänyt, että se pitää kosteuden.

Vähän jopa säälittää ihmiset, jotka tuntevat kaikki merkit ja ostavat lapsilleen vain merkkivaatteita. Tulee sellainen kutina, että näillä mammoilla ei ole paljon muuta elämää.
 
fff
Ei oo ollu mullekaan tuttuja.. Toisaalta olenkin vasta viime aikoina tutustunu lastenvaatteisiin. Tykkään Lindexin ja henkkamaukan vaatteista (paitsi siitä hello kittystä!!) ja kirpparilta on löytyny ihania. :)
 
Huom harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vähän jopa säälittää ihmiset, jotka tuntevat kaikki merkit ja ostavat lapsilleen vain merkkivaatteita. Tulee sellainen kutina, että näillä mammoilla ei ole paljon muuta elämää.
Okei. Ei kai se, että tuntee vaatemerkkejä ja on niistä kiinnostunut, tarkoita sitä, ettei olisi elämää. Kun niitä samoja merkkejä myydään ihan siellä kirppikselläkin...
 
manna
Joo mä voin sanoa suoraan et mun lapset käyttää Tickettii, poppii ym ihan sen takia, että tykkään älyttömästi niistä kuoseista ja vaatteiden ostelu tuntuu olevan mulle jonkinlainen harrastus tällä hetkellä, koska olen lasten kanssa kotona. Sitten kun menen takaisin töihin niin luulen, että ostovimma laantuu kun tulee muutakin sisältöä elämään.
 
eikai se säälittävää ole, ennemmin kai sitä mistä tykkää ja miten paljon rahaa laittaa vaatteisiin.. eikai kukaan lapselleen ostais omasta mielestä rumia vaatteita! :) kukin olemme erilaisia ja tykkäämme eri asioista..
 
brio nova
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm....:
Aika hankala saattaisi olla P&T:t pukea päälle, viimeksi kun tarkastin ne oli kyllä ihan lastenrattaat :p
haha jep, meidänkin lapsella on tänään herqules merkkinen paita päällä ja tarhatossuina emmaljungat :DDDDD
 
Evelina
Minua säälittää ihminen, joka puhuu "merkkivaatteista" mainitsematta todellisuudessa tarkoittamalla tavallaan yhtään "merkkivaatetta". Et siis todellakaan tiedä merkeistä mitään ja se, jos mikä on säälittävää!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Minua säälittää ihminen, joka puhuu "merkkivaatteista" mainitsematta todellisuudessa tarkoittamalla tavallaan yhtään "merkkivaatetta". Et siis todellakaan tiedä merkeistä mitään ja se, jos mikä on säälittävää!
Hehe, olen ylpeä siitä, että en tiedä merkeistä mitään. Olen hyvätuloinen ja koulutettu, mutta minulla on varaa "downshiftailla".
 
Evelina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Minua säälittää ihminen, joka puhuu "merkkivaatteista" mainitsematta todellisuudessa tarkoittamalla tavallaan yhtään "merkkivaatetta". Et siis todellakaan tiedä merkeistä mitään ja se, jos mikä on säälittävää!
Hehe, olen ylpeä siitä, että en tiedä merkeistä mitään. Olen hyvätuloinen ja koulutettu, mutta minulla on varaa "downshiftailla".
Minäkin olen hyvätuloinen ja koulutettu, vaikka en ymmärrä, mitä hyvätuloisuudella ja koulutuksella on sinun vaatemerkkien tuntemustesi kanssa tekemistä?
P.S todellisuudessa hyvin toimeentuleva ja korkeasti koulutettu ihminen tietää vaatteista edes jotain. Eli et ole edes sitä!
Blaa,blaa,mikä aloitus.
provo?
 
FM
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Minua säälittää ihminen, joka puhuu "merkkivaatteista" mainitsematta todellisuudessa tarkoittamalla tavallaan yhtään "merkkivaatetta". Et siis todellakaan tiedä merkeistä mitään ja se, jos mikä on säälittävää!
Hehe, olen ylpeä siitä, että en tiedä merkeistä mitään. Olen hyvätuloinen ja koulutettu, mutta minulla on varaa "downshiftailla".
Minäkin olen hyvätuloinen ja koulutettu, vaikka en ymmärrä, mitä hyvätuloisuudella ja koulutuksella on sinun vaatemerkkien tuntemustesi kanssa tekemistä?
P.S todellisuudessa hyvin toimeentuleva ja korkeasti koulutettu ihminen tietää vaatteista edes jotain. Eli et ole edes sitä!
Blaa,blaa,mikä aloitus.
provo?
No onko sillä koulutuksella nyt siis merkitystä (lasten) vaatemerkkien tuntemuksessa vai ei? Huomaatko että kumoat ensimmäisen lauseesi toisella? Minun maisterintutkinnossani ei ainakaan perehdytty lastenvaatemerkkeihin, joten koulutustasoa ei tällä perusteella kyllä voi päätellä.
 
ap
Koulutukseni ja tuloni ilmoitin ihan vain siltä varalta, jos joku luulee, että olen varaton ja kateellinen, ja siksi laitoin tällaisen aloituksen.

Minua ei yksinkertaisesti kiinnosta merkkivaatteet.

Ps. Minä ja lapseni kuljemme kauniissa vaatteissa - se ei ole merkistä kiinni
 
Pusse
Meillä on sitä vaatetta mitä suvulta sattuu lapsille tulemaan ja lähinnä olen tätä Tokmanni-Seppälä-H&M-mamma tyyppiä :D

Kävin eilen olosuhteiden pakosta Polarn o pyretin liikkeessä, kun ei mistään löydetty yhtä tiettyä vaatekappaletta, tuo oli viimeinen vaihtoehto ja voi hyvä sylvi kun oli rumia vaatteita... Mutta eipä sieltäkään löytynyt sitä mitä etsittiin.
 
Evelina
Alkuperäinen kirjoittaja FM:
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Evelina:
Minua säälittää ihminen, joka puhuu "merkkivaatteista" mainitsematta todellisuudessa tarkoittamalla tavallaan yhtään "merkkivaatetta". Et siis todellakaan tiedä merkeistä mitään ja se, jos mikä on säälittävää!
Hehe, olen ylpeä siitä, että en tiedä merkeistä mitään. Olen hyvätuloinen ja koulutettu, mutta minulla on varaa "downshiftailla".
Minäkin olen hyvätuloinen ja koulutettu, vaikka en ymmärrä, mitä hyvätuloisuudella ja koulutuksella on sinun vaatemerkkien tuntemustesi kanssa tekemistä?
P.S todellisuudessa hyvin toimeentuleva ja korkeasti koulutettu ihminen tietää vaatteista edes jotain. Eli et ole edes sitä!
Blaa,blaa,mikä aloitus.
provo?
No onko sillä koulutuksella nyt siis merkitystä (lasten) vaatemerkkien tuntemuksessa vai ei? Huomaatko että kumoat ensimmäisen lauseesi toisella? Minun maisterintutkinnossani ei ainakaan perehdytty lastenvaatemerkkeihin, joten koulutustasoa ei tällä perusteella kyllä voi päätellä.
Voi hyvä maisteri, olet sinä tyhmä.
Kyllä minä ymmärrän, mitä kirjoitan. Sinä olet liian tyhmä ymmärtääksesi v.....a.
Minä en ole maisteri olen LL ja hyvin käytännönläheinen ihminen.
Vaikka en olisi edes lääkärikään, vaikka olisin täysin kouluttamaton ihminen, niin ymmärrän, että kun sinä osaat luetella tiettyjä merkkejä ym. olet jollakin tasolla perehtynyt niihin. Esim. mikään polarn o pyret ei kävele sinua marketissa vastaan, vaikka itse en sitä merkkivaatteeksi kutsukaan.
Kun sinä kirjoitat näistä merkeistä niin hups. Sinähän OLET perehtynyt niihin.
Tuliko pikku huti!?
 

Yhteistyössä