taidan mennä muualle jouluks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollapa mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ollapa mies

Vieras
mies ei sitten ole nostanut kuusta sisälle vaikka lupas, tuolla se on 20cm hangen alla autokatoksen reunassa.
viime viikolla lupas ostaa kinkun ja osti eilen, arvakkaa onko sula tänään? joo ei oo eikä oo huomenakaan.
ainoat 2 asiaa mitkä sen piti hoitaa eikä pysty.
vittu vieköön kun kaikki pitäis itse tehdä!!

mun lista:
-käy lahjaostoksilla
-käy ruokaostoksilla
-pyyhi pölyt koko asunnosta
-imuroi matot ja vie ne ulos
-imuroi lattiat
-pese lattiat
-järjestele paikat kuntoon/ vie ylimääränen roina pois
-kaiva esiin kuusenkoristeet
-vaihda sänkyyn petivaatteet
-paketoi kaikki lahjat
-tee ruokaa

miehen lista:
-osta kinkku
-nosta kuusi sisälle

kiehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi mitään näistä asioita ei ole voinut tehdä jo vaikka viikko sitten? Ei ihme, jos stressaa?

ei toi mun lista ole tän päivän lista, vaan yleisesti ottaen lista asioista jotka MÄ hoidan, ihan vertauksena tossa miehen listalle!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Miksi mitään näistä asioita ei ole voinut tehdä jo vaikka viikko sitten? Ei ihme, jos stressaa?

ei toi mun lista ole tän päivän lista, vaan yleisesti ottaen lista asioista jotka MÄ hoidan, ihan vertauksena tossa miehen listalle!!

Miksi sä teet ton kaiken? Teetkö sä teillä aina muutenkin ihan kaiken?

koska mies ei auta mua pätkääkään. noi kaksi hommaa olen sille sitten sälyttänyt et tekis sekin jotain eikä se suoriudu edes niistä. kiitokset vaan äidilleen joka on passannu kakaransa pilalle.

koska mies ei auta mua pätkääkään. noi kaksi hommaa olen sille sitten sälyttänyt et tekis sekin jotain eikä se suoriudu edes niistä. kiitokset vaan äidilleen joka on passannu kakaransa pilalle.

Ootteko te vasta alkanut olla yhdessä ja on vielä äitinsä tavoilla?

Joulu tulee muutenkin..ei se mikään pakko ole siivota.. lähdet ostoksille ihan rauhassa, rallattele joululauluja ja yöllä kuuntelet viiniasillisen kera joululauluja ja paketoittet lahjat. Ruokaa teet mitä teet ,valmiinakin saa esim laatikoita ja salaatteja. ÄLÄ RESSAA, lapsien joulu varmasti tärkein ja heitä ei haittaa vaikka ois sekasta... =)

ja ota mies puhutteluun että lapsillensa tässä joulua tehdään ja jos aikuiset vaan kiukuttelee ja ressaa niin ei siitä mitään. Tule lyöt imurin käteen. Tai otat koko perheen nyt mukaan hommaan että jos kaikki haluaa mukavan joulun niin nyt tunnin pika siivo. Kenenkään ei todennäköisesti tartte tuntia enempää siivota kun kaikki saaa jonkun homman, imurointi ,tiskit, lattian pesu =) .

Älä ala marttyyri äidiksi, olet hyvä äiti vaikka et kaikkea yksin tekisikään. Toi on hyvä idea, että koko perhe nyt siivoomaan. Ennen sitä juo kuppi kahvia =) . Tai jätä perheelle kaikille tehtävät ja lähde kaupoille. Sanot että ne on tehtävä ja ei siinä kauaa mene

Hei, vaimo! Joulu ei kuitenkaan ole niissä tekemissä! Karsi pois kaikki, mikä menee kohtuuttomaksi ja tee hyvällä mielellä se, minkä ehdit ja jaksat! Meilläkin on koti vielä parhaassa arkiasussaan, tosin olen koristellut ja kuusikin on...mutta melkoista kaaosta! Mies meni kauppaan ja kun tulee, syömme ensin ja siivoamme sen jälkeen lasten kanssa sen verran, mitä jaksamme ja ehdimme! Sitten saakin joulu tulla. Pyykkivuoret ajattelin peittää punaisella lakanalla, sehän on jouluista. ;)

Yhteistyössä