Taidan alkaa äänestämään Kokoomusta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nuorempana olin idealisti ja äänestin jotain vasemmistoa tai vihreitä. Sitten alkoi tympiä se ja meni useessa vaalissa ääni persuille. Mutta nyt alkaa tuntua, että ehä se onkin totta, että sillä porukalla on vain "EI,EI"-viesti kaikkeen eikä mitään kehittävää.

Kokoomus on aina ärsyttänyt mua. Todellinen "kyky"-puolue. Kun ei taidot riitä liike-elämään mennään pikkutakkeilemaan ja jakkupukuilemaan puolueeseen. Mutta mitä vaihtoehtoja mulla on? Ainoo puolue, joka ajaa alempia veroja oikeesti.

Ja en oo rikas. Mutta mun mielestä jo keskituloinen on tässä maassa sellainen, että kaikki viedään veroihin. Demarien pitäisi olla meidän puolella, mutta se porukka keskittyy pienituloisiin (yleensä sellaisiin jotka ei käy töissä).

Perustelkaa minulle, miksi oikeesti kannattaisi äänestää jotain muuta puoluetta. Kristilliset, RKP voi unohtaa sitten heti alkuun. Asun pienessä kaupungissa lähellä pk-seutua. Mies ja kaksi lasta. Yhteensä tienataan bruttona 70000 TYÖLLÄ.
 
vierailija
Teillä on keskimäärin melkein 3000 palkat, et kyllä te menette sellaiseen ylempään keskituloon. Noilla tiedoilla, mitä puhut, niin kokoomus tai vihreät vois just olla vaihtoehto.
Itse olen yleensä äänestänyt keskustaa tai kokoomusta. Nyttemmin olen ajatellut vaihtaa vihreisiin tai feministipuolueeseen (heti kun saadaan ehdokas vaalipiiriin :) )
 
vierailija
Ihmisten pitäis äänestää näin:

Kokoomus: Rikkaat ja hyvätuloiset
SDP: keskituloiset
Vasemmisto: Pienituloiset

Vihreitä ja PS:ää ei pitäis kenenkään äänestää. Eikä oikeastaan Keskustaakaan, maaseutuyhteiskunta meni jo.
 
vierailija
Miksi kd on pois laskuista? Tuntuu että nykyään on ainoa tolkun puolue, ennen äänestin vassareita. En kuulu kirkkoon, mutta kd on perhemyönteisin uolue. Kokkareet on globalisteja. Haluaa tuoda ulkomaista halpatyövoimaa vaikka kotimaassa on jo työttömiä. Ei piittaa valtaosasta Suomalaisia. Kd on inhimillisempi vaikka vähän oikealla onkin.
 
vierailija
Teillä on keskimäärin melkein 3000 palkat, et kyllä te menette sellaiseen ylempään keskituloon. Noilla tiedoilla, mitä puhut, niin kokoomus tai vihreät vois just olla vaihtoehto.
Itse olen yleensä äänestänyt keskustaa tai kokoomusta. Nyttemmin olen ajatellut vaihtaa vihreisiin tai feministipuolueeseen (heti kun saadaan ehdokas vaalipiiriin )
Hullu!
 
vierailija
Toi on aika kulunut vitsi, että persut vastustavat kaikkea, mutta mitääen ehdotuksia heillä ei ole. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jokaiseen asiaan mitä he vastustavat, heillä ON joku ehdotus. Mutta vihervasemmisto nyt horisee omiaan ja jankuttaa tuota.
 
vierailija
Toi on aika kulunut vitsi, että persut vastustavat kaikkea, mutta mitääen ehdotuksia heillä ei ole. Sehän ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jokaiseen asiaan mitä he vastustavat, heillä ON joku ehdotus. Mutta vihervasemmisto nyt horisee omiaan ja jankuttaa tuota.
Yhden ehdotuksen muistan, että pitäisi lisätä työperäistä maahanmuuttoa. Oliko muuta? En ole nähnyt.
 
vierailija
Yhden ehdotuksen muistan, että pitäisi lisätä työperäistä maahanmuuttoa. Oliko muuta? En ole nähnyt.
Mihin asiaan et ole saanut mielipidettä? Työperäistä maahanmuuttoa PS ei kannata, koska se on bluffia koko homma. Mutta miten täällä pitäisi rahaa käyttää? No katso vaihtoehtobudjetti:


Aivan konkreettisia asioita, ei mitään "kaiken vastustamista".
 
vierailija
Mihin asiaan et ole saanut mielipidettä? Työperäistä maahanmuuttoa PS ei kannata, koska se on bluffia koko homma. Mutta miten täällä pitäisi rahaa käyttää? No katso vaihtoehtobudjetti:


Aivan konkreettisia asioita, ei mitään "kaiken vastustamista".
Ai täh, että Huru ei olekkaan perussuomalainen kansanedustaja, vai puhuu omiaan?


Sellainen ratkaisu ei perussuomalaisille kelpaa, että tänne tullaan kolmansista maista "töihin" niin, että toimeentulo on tulonsiirtojen ja pienen palkan yhdistelmä. Näiden henkilöiden työllisyys romahtaa kun jääminen suomalaisen sosiaaliturvan piiriin on turvattu. Lisäksi julkisuuteenkin päässeiden tapausten perusteella ihmiskaupan ja väärinkäytösten riski on arkipäivää, erityisesti jos suomenkielen osaaminen on olematonta.

Suomenkieltä osaava ja ammattitaitoinen filippiiniläinen hoitaja on tervetullut maatamme rakentamaan ja paikkaamaan hoitajapulaa, kunhan hän saa samaa palkkaa kuin suomalainen kollega.

Petri Huru
Kansanedustaja (ps.)
 
vierailija
Mihin asiaan et ole saanut mielipidettä? Työperäistä maahanmuuttoa PS ei kannata, koska se on bluffia koko homma. Mutta miten täällä pitäisi rahaa käyttää? No katso vaihtoehtobudjetti:



Aivan konkreettisia asioita, ei mitään "kaiken vastustamista".
Ei, hallitus on tehnyt väärin!
Ei, media on tehnyt väärin!
Ei, naiset on tehneet väärin!
Ei, ...
Tällaista kuvaa he antavat itsestään, syyttömiä muut siihen ovat.
Jos heillä olisi jotain äärettömän hienoa, autuaaksi tekevää ja Suomen pelastavaa, niin kai he nyt kertoisivat, että meilläpä on täällä tällainen, kuin että Uudessa suomessa tai jossain aina vain hyökkäävät kaikkien muiden ehdotusten kimppuun, kuten joku perttiperussuomalainen on täällä auliisti juttuja jakanut.
 
vierailija
Noita umpimielisiä persuja piisaa kaikkialla ja aina ovat täyttämässä keskustelupalstat mouhotuksellaan. Saarnaavat vihervasemmistosta, mutta nehän niitä yhden totuuden toitottajia on. Heidän äänestäjät on just niitä duunissa nurisijoita, jotka vaan nurisee tekemättä itse mitään.

Kyseiset urvelot olivat aikoinaan hallituksessa. Silloin tehtiin muuten maahanmuuton Suomen ennätys. No en nyt pistä sitä heidän piikkiin kun en ole populisti, mutta näytti se nyt sen, ettei asioihin ole aina niin helppo vaikuttaa.

Ja entäs sitten se koko hurmoksen yksi aloittajista. Tony Halme. Saarnaa huumeita vastaan. Itse kuitenkin huumeaddiksti ja lopulta se syöksi hänet itsetuhoon. Ja tuota persut ihailivat...

Mut ei heidän kanssa kannata jankata. Sama kun puhuisi uskovaisten kanssa. Ja vastavuoroisuuden nimissä voin todeta, että löytyy näitä yhden totuuden tampioita muualtakin, mutta minun mielestä eniten juuri persuista.
 

Yhteistyössä