tahtoo! *turha*

ihkuraksupoksu

Aktiivinen jäsen
17.09.2006
4 888
0
36
Tahtoo arkkupöydän, uuden maton olkkariin entisen liian pienen tilalle, tummat yöpöydät, lastenhuoneeseen jonkun hyllyn/tason, uuden tv-tason...jne.

|O

Sisustusvimma iskee kun joutuu täällä sisällä tahimaan sadekeleillä... :kieh:
Tuota listaa ei sitten ukolle näytetä, se vaan laskis paljonko tulis maksamaan... :whistle:

Mun pitäis miehen kans mennä katteleen tv tasoja mutta ei minnuu sinänsä haittaa tuo nykyinen viritelmä :D kaksi pahvilaatikkoa päällekkäin ja siinä levy ja sen päällä telkku, tosin muutosta on vasta kolmisen viikkoa. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Mun pitäis miehen kans mennä katteleen tv tasoja

Niitä onkin sitten joka lähtöön. Kävelin itseni väsyksiin ja kannoin kotiin esitteitä. Kappas vaan, kaikilla liikkeillä olikin nettisivut ja siellä hinnatkin. Mieluinen onneksi löytyi ja sain sen markkinoitua miehellekin.

Joissain tv-tasoissa on painorajoitus, sitä en tiennyt ennestään.

Minäkin tahdon että tulis lotto ja sais uudemman talon (en tahdo kuitenkaan itse rakennuttaa) ja että sais kerrankin valita sen, minkä tahtoo, eikä sitä halvinta.

Mutta tilasin sen punaisen E65:n ja odotan kuin joululahjaa! :D
(Joululahjoista, mulle on tulossa 700e veronpalautusta, arvatkaa tuhlaanko ne itseeni viiiiimeiseen senttiin. Vuoden kärvistelly pelkällä kht:lla.)

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Mun pitäis miehen kans mennä katteleen tv tasoja

Niitä onkin sitten joka lähtöön. Kävelin itseni väsyksiin ja kannoin kotiin esitteitä. Kappas vaan, kaikilla liikkeillä olikin nettisivut ja siellä hinnatkin. Mieluinen onneksi löytyi ja sain sen markkinoitua miehellekin.

Joissain tv-tasoissa on painorajoitus, sitä en tiennyt ennestään.

No täällä on jysk, anttila, sotka josta ajateltiin ekaks mennä kattoon ja sit kun löytys viel sellanen joka molempia miellyttää :whistle:

Juu, meillon tää olkkari varsinkin hiukan tyhjän oloinen kun kalustus on sellasta vajaa 60 neliötä varten ja keväällä muutettiin tähän jossa neliöitä 80. Telkkaritaso on vuodelta toppahousu, opiskelijakämppääni sen hommain käytettynä 7v sitten ja omilla erittäin puutteellisilla puusepäntaidoillani yritin kunnostaa. Nut se on tuollainen hiuksán kellervä lastulevyhökötys. Mutta ukon mielestä välttää kun telkku ha dvd-soitin siihen just mahtuu. Olkkarissa myös kaikuu...kun kaikki kalustus on seinien vierellä ja tuo matto ihan liian pieni.

Mutta onhan tuo hyvä että on projektia näin päin, ärsytti liian pienessäkin kämpässä oleilu :) :kieh: