tahtoo tietää

  • Viestiketjun aloittaja kysyjä
  • Ensimmäinen viesti
kysyjä
Minä mietin että te naiset jotka olette heteroita ja unelmoitte yllätys sexstä toisen naisen kanssa niin kuvitteletteko sen toisen naisen kauniiksi ja sexikkääksi? Vai tavalliseksi kaduntallaajaksi? Lesbo suhteessahan yleensä toinen on "miesmäinen" nainen. Itse vain mietin että ei lesbo kuvttelee varmasti toisen nasen kauniiksi....? Olenko väärässä?
 
Olen mieleltäni bi mutta kokemusta naisista ei oo. Kuvittelen aina että toinen on kaunis ja seksy :p mutta esim eräs josta haaveilen, on kaunis mutta hiukan miehekkään oloinen. Sellanen kovis :D ja lyhyt tukkainen(musta tukka). Se on niiiiin hot :p :p :p sen rystysetkin on miehekkäät :p ja vahvat, huoh.
 
salarakas
Ite kans tykkään myös tytöistäkin.
Tykkään sellasista cooleista tytöistä -hyvän näköisistä, urheilullisista, hitusen jätkämäisistä- , ei siis mitään rekkalesboja B)
 
narttu
itse olen hetero ja fantasioin lesboista ja lesboseksistä. ja olen kuvitellut naiset kauniiksi ja muodokkaiksi. rinnat pitää olla suurehkot c tai d, pieni rinta tai liian iso rinta ei sytytä.
mieluiten brunetti, blondit eivät sytytä.
mut kaikki sytyttää vaan fantasiana naisessa.
joskus ajatellu et olisin naisen kanssa mutta en pysty jo ajatus toisen naisen esim. p.illun nuolemisesta yököttää. ja yleensä fantasioissa naiset tekee mulle kaikkea ihanaa mutta itse en juurikaan koske heihin katselen vaan
meni asian vierestäkin mutta menköön :whistle:
 
narttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2006 klo 22:38 narttu kirjoitti:
itse olen hetero ja fantasioin lesboista ja lesboseksistä. ja olen kuvitellut naiset kauniiksi ja muodokkaiksi. rinnat pitää olla suurehkot c tai d, pieni rinta tai liian iso rinta ei sytytä.
mieluiten brunetti, blondit eivät sytytä.
mut kaikki sytyttää vaan fantasiana naisessa.
joskus ajatellu et olisin naisen kanssa mutta en pysty jo ajatus toisen naisen esim. p.illun nuolemisesta yököttää. ja yleensä fantasioissa naiset tekee mulle kaikkea ihanaa mutta itse en juurikaan koske heihin katselen vaan
meni asian vierestäkin mutta menköön :whistle:
ainii ja missään nimessä ei sellaset rekkamies tyyliset tai jätkämäiset naiset ei kiihota yhtään. ja seksin ptää olla hellää ei mitään raivosaa p.anemista...
 

Yhteistyössä