halu
Niin kovasti tekee nyt mieli oikein kunnon touhuamista.
Ja mieskin tulee töistä vasta viiden tunnin päästä....
Ja mieskin tulee töistä vasta viiden tunnin päästä....
Eiks nainen kävis?Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Oiski mies...! |O
Fjongako siellä?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eiks nainen kävis?Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Oiski mies...! |O
miten olisi?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eiks nainen kävis?Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Oiski mies...! |O
Valitan, väärin arvattu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Fjongako siellä?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eiks nainen kävis?Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Oiski mies...! |O
Eihän aina voi tehdä mieli? Kyllä se halu sieltä sitten tulee kun ei pakota..Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:ku haluttaiski.. missähän vika kun munkaan ei tee mieli? :/
No, pitää jättää ny kuitenki väliin, oon kuitenkin etäsuhteessa |O Mut ihana on mies, ei vaa ole täällä :'(Alkuperäinen kirjoittaja en nyt ihan niin vakkari ole:Valitan, väärin arvattu.Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Fjongako siellä?Alkuperäinen kirjoittaja vakkari harmaana:Eiks nainen kävis?Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:Oiski mies...! |O
Pane ittees!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sehän tässä niin koomista onkin, että harvoin mulle tulee näin kovaa halua ja nyt sitten kun se tuli niin mies ei oo kotona. Mun haluamiset on aikas harvassa...
Tyttökin ois sopivasti mummulassa.
Äh, himo vaan yltyy ja yltyy...
joo, kädet vaan käyttöönAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Pane ittees!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sehän tässä niin koomista onkin, että harvoin mulle tulee näin kovaa halua ja nyt sitten kun se tuli niin mies ei oo kotona. Mun haluamiset on aikas harvassa...
Tyttökin ois sopivasti mummulassa.
Äh, himo vaan yltyy ja yltyy...
JOO!!Alkuperäinen kirjoittaja halu2:Niin munkin tekee. Touhutaanko yhdessä?!
Mee asemiin!Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Onpas täällä vähän seksin tahtojia. Minä ainakin tahdon ja kovasti! Onneksi sitä kohta saankin kun mies tulee suihkusta raikkaana ja puhtaana
Niin meenkin. Jääkää te himoihinneAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mee asemiin!Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:Onpas täällä vähän seksin tahtojia. Minä ainakin tahdon ja kovasti! Onneksi sitä kohta saankin kun mies tulee suihkusta raikkaana ja puhtaana