Tahtoo olla hoikka huhtikuussa :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonnikeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tonnikeiju

Vieras
Painonpudotusta olisi täällä tarkoitus aloitella... Kovin tuntuu olevan vaikeaa.. :( Olen joskus vuosia sitten ollut painonvartijoissa ja siellä sain pudotettua hienosti 10kg, mutta vuosien saatossa nekin ovat tulleet korkojen kera takaisin...

Olen nyt suunnitellut seuraavaa: lähden aamuisin sauvakävelylenkille ennen töihin menoa. Tein tätä jo viime keväänä ja se antoi kyllä voimia päivään! Se vain jäi kesän tullessa... Aamulla minulla olisi myös mahdollisuus käydä punttisalilla, ehkä pari kertaa viikossa olisi hyvä määrä?

Tuo syömispuoli on ongelmani :( Kuukautiskiertoni vaikuttaa makeanhimoon ja yleensäkin syömishimooni hirmuisesti... Auttaisikohan siihen kromi tai muu luontaistuote? Kierron keskivälillä menisi nimittäin helposti hevonenkin :)

Coca cola on heikkouteni, olen ihan koukussa siihen, niin että hampaat tippuu varmaan jossain vaiheessa suusta. Se on tehtävä sillekin sitten ihan totaalinen loppu, ei enää yhtään tippaa. Sen suhteen olen kuin alkoholisti, sitä on vain pakko saada...

Karkkia syön myös ihan liikaa. Töissäkin sitä on kiva mussuttaa omassa huoneessa, kun ei ole muita katsomassa miten paljon sitä todellisuudessa syön :(

Hyviä vinkkejä toivoisin teiltä, jotka olette painonpudotuksessa onnistuneet! Olen 164cm pitkä ja painan 75kg, eli makkaraa ja mökkylää löytyy... Olen tavoittelemassa n. 10 kg painonpudotusta, siihen olen enemmän kuin tyytyväinen. Missinmittoihin en haikaile, makkarattomuuteen kylläkin :) Huhtikuussa olisi mukavaa olla jo tuo 10kg kevyempi, onkohan aikataulu liian tiukka?

Vaihda tavallinen cokis zeroon tai lightiin, niissä kun on tota energiaa vähemmän.
Kromi auttaa makeanhimoon jollain, mut jotkut ravitsemusihmiset on sitä mieltä et se on ihan turha myrkky eikä edes auta.
Pidä viikossa yks herkkupäivä ja vain silloin syöt karkkia yms herkkuja, kohtuudella. Itsekuria vaatii et pystyy pitämään ittensä herkuista erossa...
Ite oon löytäny avun kalorilaskurista ja pudottanu sen avulla 7 kk:ssa n. 15 kg.

Yhteistyössä