pöh
Mutta ei oikein ole tarjolla kiinnostavia myyntikohteita Helsingissä.
Koskahan nuo asuntomarkkinat vilkastuisivat.
Koskahan nuo asuntomarkkinat vilkastuisivat.
Hinnat ovat laskeneet ja laskevat edelleen.Alkuperäinen kirjoittaja helminkäinen:Hiinat nousee ja pankit antaa nihkeämmin lainaa. En oo varma mutta näin luulisin käyvän tai että hinnat laskee ja pankit nihkeästi antaa lainaa.
Vaan ei kaikissa asunnoissa. Just exän kanssa katseltiin viikonloppuna, kun se olisi ostamassa sijoitusasuntoa, niin pienten asuntojen hinnat senkun vaan nousevat.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Hinnat ovat laskeneet ja laskevat edelleen.
:ashamed: Mä olen seurannut ainoastaan omakotitalojen hintoja.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vaan ei kaikissa asunnoissa. Just exän kanssa katseltiin viikonloppuna, kun se olisi ostamassa sijoitusasuntoa, niin pienten asuntojen hinnat senkun vaan nousevat.Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee:Hinnat ovat laskeneet ja laskevat edelleen.
Mä en edes haaveille - ilman lottovoittoa - omakotitalosta näillä kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja GeeBee::ashamed: Mä olen seurannut ainoastaan omakotitalojen hintoja.
Juu, en mäkään siellä sun kulmillas. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en edes haaveille - ilman lottovoittoa - omakotitalosta näillä kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja GeeBee::ashamed: Mä olen seurannut ainoastaan omakotitalojen hintoja.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel