M
mira
Vieras
meillä yksi lapsi jota yritettiin 12v,ilman mitään hoitoja. mies ei suostunut sellaisiin,eikä suostu nytkään,lapsi kohta 2v eikä olla käytetty mitään ehkäisyä... me käytiin katsomassa serkun vauvaa,se oli niin ihana ja tuoksui vauvalta että mua alkoi itkettämään en voinu sille mitään...
mä rakastan lapsia,olen hoitanut suvun,naapureiden ja tuttujen lapsia...
se oli tosi kova paikka kun tajusi ettei niitä niin vaan saadakkaan ja ihmisten viiltävät puheet,et ei se omia haluakkaan....
mitä sä siihen sanot? ja nyt ovat ihmeissään et yhdenkö vaan,olette niin mukavuuden haluisia,kumpa tietäisivät... ehkä toista ei tule tai jo tärppää ensi kuussa...
mä olen ajatellut kun tuota hoitoviettiä on niin vietävästi,et alan vaihto on edessä,opiskelen lastenhoitajaksi,jos se helpottaisi vähän..
mä rakastan lapsia,olen hoitanut suvun,naapureiden ja tuttujen lapsia...
se oli tosi kova paikka kun tajusi ettei niitä niin vaan saadakkaan ja ihmisten viiltävät puheet,et ei se omia haluakkaan....
mitä sä siihen sanot? ja nyt ovat ihmeissään et yhdenkö vaan,olette niin mukavuuden haluisia,kumpa tietäisivät... ehkä toista ei tule tai jo tärppää ensi kuussa...
mä olen ajatellut kun tuota hoitoviettiä on niin vietävästi,et alan vaihto on edessä,opiskelen lastenhoitajaksi,jos se helpottaisi vähän..