Tahtoisin aikuisen mielipiteen, liittyen PALJON vanhemman miehen kanssa seurusteluun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tsuzi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tsuzi

Vieras
Niin.. täytin siis tänä vuonna 15, ja olen ~½ vuotta seurustellut 12 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja haluaisin tietää että onko se ihan hirvistyttävää ja kauhistuttavaa. Äidilleni en ole asiasta kertonut koska tiedän hänen mielipiteensä asiaan jo valmiiksi..

Ja jos jotain kiinnostaa, niin emme ole mitään pussailua kummenpaa tehneet.

Niin ja vielä se että anteeksi jos tämä on väärä osio, mutta en tiedä että mihin muuallekkaan tämä olisi kuulunut?

Kyllä minä sinuna katselisin nuorempia poikia.
Tuntuu jotenkin pahalta, että 27-vuotiaan pitää seurustella 15-vuotiaan tytön kanssa. Onkohan ko.nuoressa miehessä joku valuvika.

miehellä ei voi olla kaikki kotona, jos on 27v ja haluaa seurustella 15v tytön kanssa. Tuossa iässä elätte vieä aika eri maailmoissa, mutta esim 35v ja 47v ei olisi enää ollenkaan paha.
Unohda se mies, oikeasti.

Olen samaa mieltä kuin muutkin. 15 vuotias on vielä osittain aikuinen, 27 vuotias on kaikin puolin aikuinen. Jos noin vanha mies kokee saavansa henkisesti jotain tuosta seurustelusta, niin taitaa olla henkisesti jälkeen jäänyt.

Kyllä tuolla miehellä on päässä jotain vikaa. Itse olen 'vasta' 21 mutta 13-16-vuotiaana mulla oli myös paljon vanhempia miehiä, ja kyllä nykyään se oksettaa. Oon tajunnut kyllä ettei kukaan niistä ollut ihan normaali, hyi.

Ei ole munkaan mielestä millään lailla normaalia. Aikuisten ei kuulu olla romanttisessa mielessä kiinnostuneita lapsista. Ja sitähän te olette, lapsi ja aikuinen. Katkaise välit ja etsi ikäistäsi seuraa.

Tuon ikäinen mies on jo yleensä kiinnostunut perheen perustamisesta ja paikolleen asettumisesta, 15 vuotias tyttö taas, no sulla on vielä nuoruuskin täysin kokematta.

Ei tuo ihan normaalia ole, usko pois.

Mies on joko mieleltään sairas (pedofiili), koska seurustelee lapsen kanssa tai sitten hän on jotenkin jäänyt kehityksessään jälkeen. Normaali aikuinen on niin eri elämäntilanteessa ja kypsempi kuin 15-vuotias että ei ole kiinnostunut seurustelemaan lapsen kanssa. Tuskin itsekään haluat enää muutaman vuoden päästä olla tekemisissä ihmisen kanssa, joka ei aikuistu.

Mun pikku sisko alko saman ikäsenä seurustella 10 vuotta vanhemman miehen kanssa (kaiken kukkuraks tällä miehellä oli vielä kaks pientä lasta) kun sisko seurustelusta kerto, olin kauhuissani niinku mun vanhemmatkin (vaikka niilläkin iso ikäero, mut sisko oli vielä niin nuori). No kaikki sen ikäeron meillä lopulta hyväksy ja tällä hetkellä ovat olleet yhdessä 9 vuotta, josta naimisissa vuoden ja heillä on vähän yli 1 v lapsi. Mutta siis perjaatteessa musta se oli kyllä aluks hirvee ajatuskin ja mietin kauan et jotain sillä miehellä täytyy olla viassa et seurustelee ihan lapsen kans.

jos mä olisin sun äiti, ja tietäisin asiasta, tekisin rikosilmoituksen... T. Sellainen joka 15v. Seurusteli 22-vuotiaan kanssa. Jäi ikuiset traumat. Vaikka mies ihan hyvä vissiin oli. Ei vain kaikki jutut kuulu vielä teinitytön maailmaan... :(

Se riippuu oikeasti paljon siitä et millainen tää mies on, sitä kun ei täällä kukaan muu tiedä kun sinä ap... eli missä elämäntilanteessa/kaveriporukassa jne mies pyörii... ite aloin 17 vuotiaana seurusteleen 26 vuotiaan kanssa, ja tilanne oli se, että pyörin jo valmiiksi kaverin isoveljen kaveripiirissä, jossa siis oli itseäni vanhempaa porukkaa, ja siellä tutustuttiin ensin kaveripohjalta ja ihastuttiin ja rakastuttiin, eli kaikille kavereille tilanne oli ns. normaali kun tiesivät ettei tyyppi ollut mikään "outo" joka jossain "bongailisi" nuoria tyttöjä, vaan yksinkertaisesti piirit olivat samat, ja vanhemmillekkin naama oli tuttu joten helpompi hyväksyä.. edelleen 6v myöhemmin ollaan yhdessä onnellisina eikä meistä ikäeroa näe päällepäin.

[QUOTE="vieras";26556024]Se riippuu oikeasti paljon siitä et millainen tää mies on, sitä kun ei täällä kukaan muu tiedä kun sinä ap... eli missä elämäntilanteessa/kaveriporukassa jne mies pyörii... ite aloin 17 vuotiaana seurusteleen 26 vuotiaan kanssa, ja tilanne oli se, että pyörin jo valmiiksi kaverin isoveljen kaveripiirissä, jossa siis oli itseäni vanhempaa porukkaa, ja siellä tutustuttiin ensin kaveripohjalta ja ihastuttiin ja rakastuttiin, eli kaikille kavereille tilanne oli ns. normaali kun tiesivät ettei tyyppi ollut mikään "outo" joka jossain "bongailisi" nuoria tyttöjä, vaan yksinkertaisesti piirit olivat samat, ja vanhemmillekkin naama oli tuttu joten helpompi hyväksyä.. edelleen 6v myöhemmin ollaan yhdessä onnellisina eikä meistä ikäeroa näe päällepäin.[/QUOTE] Niin. Mun mielestä kuitenkin teini-iässä kaksikin vuotta on piitkä aika. 17-vuotias on jo kypsempi ja itsenäisempi kuin 15-vuotias.

Mites mää sit kö mun mies 34 ja mä 20? :D vaan kaks vuotta vähemmän ikäeroa.. Toki 15 vuotias on vielä (liian?) nuori. Itse olin 17 ja mies 31 kun aloimme seurustella :)

Todennäköisesti ukollas on jotain fantasioita sakkolihasta, on henkisesti jälkeenjäänyt ja todennäköisesti kun sinä olet hänelle liian vanha (hän ei voi kuvitella panevansa lasta) hän vaihtaa sut nuorempaan.
Ja ennenkun alat älähtämään, niin panisitko itse nyt 13v jätkän kanssa? Tai voisitko kuvitella 31 vuotiaana panevasi 17v poikaa? Niinpä niin..

asuin 16-vuotiaana omillani ja tapasin silloin mieheni joka oli 25. enkä ikinä edes olisi voinut kuvitella koskevani 16-vuotiaaseen poikaan! hirveitä räkänokkia joka vasta testailivat rajojaan. hyi että.

Yhteistyössä