Tähti Jonathan talvihaalari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=128972

Meillä pojat taitavat saada tuon vihreän ja oranssin haalarin tänä talvena. Aikaisempaa kokemusta merkistä ei ole.

Meillä ollut pojalla 2v:nä tavallinen Jonathan ja välikausipukuina useammin tavallinen Jonathan ja on kestänyt hyvin. Talvipukuina pojalla on ollut nyt Remua ja sekin kestänyt tosi hyvin. Poika nyt 5v ja en usko että ostan semmosta missä corduraa koska ilmankin näyttää puvut kestävän hyvin.

naarmuuntuu helposti (vain muutaman käyttökerran jälkeen polvet oli pahemmassa kunnossa kun jossain muussa puvussa koko talven jälkeen), se ei ole ihan niin "suunniteltu" käyttöön kuin muut eli vähän kankea ja jäykkä. toiminnot ei niin helppokäyttöiset kuin muissa. kuminauhat järkyttävän kireät niin lahkeissa, ranteissa ja vyötäröllä!

meille ei toista tule

Alkuperäinen kirjoittaja liisa ihmemaan:
naarmuuntuu helposti (vain muutaman käyttökerran jälkeen polvet oli pahemmassa kunnossa kun jossain muussa puvussa koko talven jälkeen), se ei ole ihan niin "suunniteltu" käyttöön kuin muut eli vähän kankea ja jäykkä. toiminnot ei niin helppokäyttöiset kuin muissa. kuminauhat järkyttävän kireät niin lahkeissa, ranteissa ja vyötäröllä!

meille ei toista tule

Sikäli jännä, kun kuitenkin mun käsitääkseni käyttää samoja kankaita kuin Reimatec. Onko sulla siis kokemusta nimenomaan tuosta Tähti Jonathanista?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ainakin kulutuksen keston pitäisi olla hyvä. Itse kans mietin noita haalareita kun Remut ei kestäneet meillä yhtään.

Noissa tähtiJonathaneissa on hankauksenkesto 50 000 kierrosta ja esim Reimatec:ssa 'vain' 30 000 kierrosta.

Tän oon huomannut minäkin. Tykkään enemmän Jonathanista kuin Reimatecista. Kummastakin on kokemusta useammasta puvusta.

Ainakin kulutuksen keston pitäisi olla hyvä. Itse kans mietin noita haalareita kun Remut ei kestäneet meillä yhtään.

Remussa on myös välikausihaalareiden hankauksen kesto alaosassa yli 50 000 että se siitä ei-muka-kestä

Alkuperäinen kirjoittaja ilopilleri:
Alkuperäinen kirjoittaja liisa ihmemaan:

meille ei toista tule

Sikäli jännä, kun kuitenkin mun käsitääkseni käyttää samoja kankaita kuin Reimatec. Onko sulla siis kokemusta nimenomaan tuosta Tähti Jonathanista?

jep, siitähän täss kokemuksia kyseltiin!

Meillä ollut kahdella lapsella (yhteensä kolmena talvena) käytössä sama perus Jonathanin talvihaalari. Myin sen eteenpäin ja oli kuin uusi. Ja meillä on ulkoiltu PALJON sen kanssa. Tänä syksynä ostin esikolle elämäni ekan kerran Reimatecin välikausihaalarin ja alle kymmenen käyttökerran jälkeen polvesta rikki.... Perus-Jonathan kokemukseni mukaan n kertaa kestävämpi kuin ReimaTec. Talvipuvuksi ostan nyt tähti-Jonathanin.

Meillä oli pojalla viime talvena tähti jonathan ja ostettiin kyllä tällekin talvelle... Pojan viime vuotiset talvileikit oli vielä hyvin konttaavaa mallia ja luntakaan kun ei juuri pitkälle talvea ollut, että kulutusta on tosiaan ollut. Tyytyväisiä kyllä oltiin. Hoikemmalle kropalle muutenkin hyvän mallinen haalari, ei ole lainkaan semmoinen michelin haalari... ;)

Yhteistyössä