Tähkäpää-puvun hankintaan sain apuja täältä ja tässä ois jotain synttärikuvia näkyvillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyselin joku aika sitten täältä, että mistä saan tytölle lahjaksi Tähkäpää-puvun ja DisneyStoresta se sitten löytyi jonkun vinkillä ja tyttö tykkäsi oikein paljon.

Nyt on kaverisynttärit juhlittu ja täältä blogista löytyy jotain kuvia, jos jotakuta kiinnostaa.

Ja bloggerin kanssa siis ongelma eikä keskitä mun kuvia enkä saa niitä muutettua mitenkään eli siitä syystä kuvat hölmösti vasemmassa laidassa. Jos joku osaa neuvoa niin otan vinkkejä vastaan. :)

Elämää Narniassa

[QUOTE="Tiuu";26519724]Ihanat synttärit! Saako noita lyhtyjäkin ostaa jostain?[/QUOTE]

Ei kun ne on tehty ihan niin, että toi kuvio on tulostettu keltaiselle paperille. :)

Oi miten kivan näköiset synttärit :)

Juhlien virallinen siivoojakin oli aivan ihana :D ja varmaan onnensa huipulla.

Joo vaikka etukäteen vähän pelkäsin, että jos koiraa stressaa väkimäärä. Oli kuitenkin ihan lunkisti seassa koko ajan. Ikää siis tällä siivoojalla jo yli 13v ja välillä (usein) on sellainen että kun lasten kavereita tässä käy niin haukkuu. Muuten ei vieraita hauku, mutta kun lapsia tulee ilman aikuisia niin haukkuu niitä.

Siis mä en ymmärrä minkä takia omasta koirasta laitetaan naamakuva nettiin. Siitähän voi tosi moni sen tunnistaa ja sit on ne eläinpervotkin jotka just ettii noita kuvia ja tekee niillä ties mitä. Kamalan ajattelematonta.

Aivan ihanat synttärit! Tyttö oli varmaan onnessaan :) Tosi kekseliäitä ideoita, tuli itellä tosin mieleen, että "aasinhäntä" -peli olisi ollut vielä parempi, jos Flynnille olisi koetettu sovittaa silmät sidottuna erilaisia humoristisia neniä :D

[QUOTE="vieras";26520787]Aivan ihanat synttärit! Tyttö oli varmaan onnessaan :) Tosi kekseliäitä ideoita, tuli itellä tosin mieleen, että "aasinhäntä" -peli olisi ollut vielä parempi, jos Flynnille olisi koetettu sovittaa silmät sidottuna erilaisia humoristisia neniä :D[/QUOTE]

Hyvä idea! Noi paistinpannut löyty netistä tohon tarkotukseen. :)

[QUOTE="hih";26524670]mun omalla lapsella on luonnostaan noin pitkät hiukset kun tossa ylimmässä kuvassa. ikää tällä mun tähkäpäällä on 5v[/QUOTE]

Onko oikeasti? Noi hiukset on 75cm pitkät. Meidän tuolla 7v tytöllä on peppuun asti omat hiukset eli ei noin pitkät. Tietysti hiusten pituuteen vaikuttaa sekin minkä kokoinen lapsi on. Eli jos lapsella on kovin lyhyt selkä niin ne saattaa 5v ikäisenä olla peppuun asti ja jos lapsi taas kasvaa seuraavan vuoden aikana reippaasti niin hiukset ei pysy samassa suhteessa mukana. :)

Mutta siis olen kampaaja ja aika yllättynyt jos 5v ikäisellä on melkein polvitaipeeseen hiukset. :)

Yhteistyössä