Tahdon savulliseen hotellihuoneeseen!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Sanokaa, että teillä on koira mukana, niin ette muuhun pääsekään kuin savulliseen huoneeseen :/

Ei vaan suurin osa ei ota vastaan myöskään lemmikkieläimiä :/ Toisaalta ehkä niissä joissa yö maksaa maltaita vois savullisille ollakin tilaa mutta mutta, loppuu siiderinjuonti lyhyeen jos täytyy hoyelliyöstä maksaa yli 100 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:

Mietipä kun kaks hotellivierasta istuu kaiket päivät röökillä pääovella siideripullot kourassa :saint:

Enkä.

*kade*

Mahtuuhan aina mukaan, mutta täytyy myöntää että voisit jäädä meidän kahden jalkoihin ;)

miksi sitä pitää sisällä vetää, menee ulos vetämään, niin varmaan kelpaatte hotelliin kuin hotelliin
c035.gif

Mietipä kun kaks hotellivierasta istuu kaiket päivät röökillä pääovella siideripullot kourassa :saint:

Enkä.

*kade*

Mahtuuhan aina mukaan, mutta täytyy myöntää että voisit jäädä meidän kahden jalkoihin ;)

Niin, no, ehkä, mutta en mä Tampereelle muutenkaan uskaltautuisi, viimeksi siellä hajosivat silmälasit (vaikkeivat olleet edes päässä) ja takaisintulomatkan kärsin auton takapenkillä vaikka piti olla kuskina...

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
No jo on ongelma, ottakaa huone parvekkeella :kieh: (onko semmosia olemassa?)

Todennäköisen humalatilamme huomioonottaen parvekkeellinen huone voi koitua kohtaloksemme toisin sanoen voi sitä prinssien ja serenadien määrää :laugh:

Vaatikaa siihen paksut kalterit sitte ainakin,ettei rinssit kiipeile lettejä pitkin sinne :whistle:
En mä kyllä tiiä oikeesti saisko niissä parvekkeillakaan sitte polttaa, jos muutoin ei sais... mulla ei oo muuten tommosista MITÄÄN hajuu... ihminen joka on kerran elämässään ollu hotellihuoneessa... :D

Enkä.

*kade*

Niin, no, ehkä, mutta en mä Tampereelle muutenkaan uskaltautuisi, viimeksi siellä hajosivat silmälasit (vaikkeivat olleet edes päässä) ja takaisintulomatkan kärsin auton takapenkillä vaikka piti olla kuskina...

Me mennään varmuuden vuoksi junalla ;)

Yhteistyössä