Tähänkö tämä suhde sitten kaatuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mies oli pari viikkoa reissussa. Kun hän eilen palasi kotiin, olin lähinnä vain ärtynyt hänen kotiinpaluustaan enkä tuntenut lainkaan iloa ja onnea. Sillä välin kun hän oli reissussa, elin huoletonta elämää siinä mielessä, etten kaivannut miestäni ja nautin, kun sain mennä ja tulla ihan rauhassa. Sain elää ns. sinkkuelämää, tosin en tietenkään pettänyt.

Nyt vain ärsyttää, kun mies pyörii nurkissa. Kertooko tämä siitä, että parisuhteemme on lopussa? Että tunteita tai intohimoa ei enää ole? Voiko tämä olla vain hetkellistä, vain yksi vaihe parisuhteessamme?

:(

No suhteeseen kuuluu sellainen eriytymisen vaihe. Kai työ olitte kuitee kiihkeitä yhdessä hänen paluunsa jälkeen? Ja ymmärrä hyvä ihminen, että niitä kaipaamias sinkkujuttuja voit tehä parisuhteessakin, jos ne on vaan sitä että kaipaat omaa aikaa ja tilaa tehä jotain omia juttujas. Ei siks erota tartte.

[QUOTE="vieras";26660673]Nyt vain ärsyttää, kun mies pyörii nurkissa. Kertooko tämä siitä, että parisuhteemme on lopussa? Että tunteita tai intohimoa ei enää ole? Voiko tämä olla vain hetkellistä, vain yksi vaihe parisuhteessamme?

:([/QUOTE]

Todennäköisesti se on ihan normaalia. Tässä kohtaa eteenpäin mennään tahtomalla ja sisulla, silkkiä ja samettia tulee sitten taas toiste lisää. :)

Vaihe. Älä mieti liikaa. Jos tunne tulee uudestaan ja jää elämään, sitten voit miettiä mitä nyt mietit :) Tollasia oloja tulee. Ja yleensä ne myös menee. Ei noi sulje toisiaan pois, että nautit myös yksinolosta ja sen mahdollistamista asioista ja tunteita.

meillä mies tekee matkatyötä, aloitti viime syksynä. hassua oli alkuun, kun muka oli ikävä molemmilla, mut sitten kun nähtiin, oltiin yhdessä kotona, nii molemmilla meinas mennä hermo aivan ihan ihme asioihin.
nyt menee jo tasasemmin. välillä on ikävä ja välillä ei. ja itse olen oppinut hillitsemään ärtymystäni, kun ne tavarat sit on aina väärässä paikassa kun mies tulee kotia..tai en saa tehdä aamupalaa rauhassa kun toinen siinä jaloissa pyörii... =) nii..eikä pysty sit ostaa kaupasta just sitä leipää mitä ite haluais.. tai tekee just sitä ruokaa mitä ite tekis mieli.. nii..ja millon sinne kauppaan voi ees mennä, kun pitää toiselta kysyä tahtooko se mukaan.. jepjep =)

Yhteistyössä