Tähän logiikkaan eivät naiset pysty, hih

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miehet ovat hauskoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miehet ovat hauskoja

Vieras
Ihan pakko kertoa sattumus eiliseltä kaupasta. Oltiin miehen kanssa ruokaostoksilla ja mietittiin, että mitä nopeaa sitä ostaisi iltaruuaksi, kun ei jaksa laittaa. Mies tokaisi, että ostetaan pakastepizzat.
Minä siihen, että etkös juuri eilen puhunut, että pitäisi laihduttaa 10 kiloa ja nyt meinaat sitten ostaa iltaruuaksi melkoisen kaloripommin.
Mies tähän, että nämä ovat kaksi ihan eri asiaa, eivät liity mitenkään toisiinsa. What? Tällaiseen logiikkaan eivät kyllä naiset pysty, ei sitten mitenkään...

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
mutta jos ei syö päivän aikana muuta kun sen pitsan, niin eikö kokonaiskalorit ole ok?

On kyllä syönyt ihan normaalisti aamiaisen ja lounaan. Ja pakastepizzassa on niin paljon höttökaloreita, että ei ole tosikaan...Taitaa mennä jossain 1000 kalorin paremmalla puolella.

"kiva" kuulla että jostain löytyy samanlainen "laihduttaja."
meilläkin mies aloittaa suunnilleen kerran viikossa laihkarin, yleensä päättää sunnuntaina että alottaa maanantaina kun on mässäilly ja juonu olutta viikonlopun. saattaa olla koko maanantain syömättä ja on mielestään illalla niin kovassa vedossa että. siitä se sitten taas unohtuu pikkuhiljaa eikä tossa torstain paikkeilla muista enää koko juttua. sunnuntaina taas sama homma alusta.
ärsyttävää kuunnella tota samaa jauhamista viikonlopusta toiseen. olis sitten vaan ihan reilusti läski eikä puhuis vaan kaiken aikaa. ja toi jauhaminen vaan kiihty kun mä laihduin 15 kiloa ja olen nykyään hoikka. taisi ärsyttää vielä enemmän kun näki että toisilla tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja no moi:
"kiva" kuulla että jostain löytyy samanlainen "laihduttaja."
meilläkin mies aloittaa suunnilleen kerran viikossa laihkarin, yleensä päättää sunnuntaina että alottaa maanantaina kun on mässäilly ja juonu olutta viikonlopun. saattaa olla koko maanantain syömättä ja on mielestään illalla niin kovassa vedossa että. siitä se sitten taas unohtuu pikkuhiljaa eikä tossa torstain paikkeilla muista enää koko juttua. sunnuntaina taas sama homma alusta.
ärsyttävää kuunnella tota samaa jauhamista viikonlopusta toiseen. olis sitten vaan ihan reilusti läski eikä puhuis vaan kaiken aikaa. ja toi jauhaminen vaan kiihty kun mä laihduin 15 kiloa ja olen nykyään hoikka. taisi ärsyttää vielä enemmän kun näki että toisilla tapahtuu.

Tämä laihduttamisasia on meillä aika uusi juttu. Vatsa on kasvanut pikkuhiljaa eli vielä ei olla tuossa "joka maanantai aloitetaan alusta" vaiheessa. Katsotaan, tuleeko tuosta yhtään mitään. Veikkaan että ei tule, kun mies on aika laiska liikkumaan ja muutenkin viemään projekteja loppuun...

Voimia sinulle, varmaan rasittaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh! Onneksi on urheileva mies, joka timmissä kunnossa niin ei tarvi miettiä tommosia pakastepitsoja.

Sellaisen ottaisin minäkin mielelläni, kun olen sellainen itsekin (siis en mies mutta urheileva). Mutta kun kaikki eivät ole sellaisia luonnostaan ja pakottaakaan ei voi.

Mies on tosi pitkä ja aina ollut hoikka, mutta nyt on alkanut vatsa kasvaa. Kai se on vaikea hyväksyä se tosiasia, että jos ei liiku ja juo olutta viikonloppuna, niin neljänkympin lähestyessä seuraus on tuo...

juu, mun mies on just ylittäny tuon neljänkympin rajapyykin ja lihomisvauhti oli yhdessä vaiheessa ihan kauhea. nyt sillä on just sellanen omenavatsa, jalat ja peppu tosi timmit mut vatsa ihan kauhea :O ihmeellinen ruuminmalli kuten monella miehillä. naisilla läski kertyy tasasemmin, mikä ei tietysti yhtään sen parempi asia.
mies oli nuorempana kova urheilemaan, pelas jääkiekkoa monta kertaa viikossa ja lenkkeili. oli tosi hyvännäköinen aina tuonne 37-vuotiaaksi. sitten loppui jääkiekkointo ja sitä myöten kaikki muukin. rupes tekemään enemmän töitä mutta kas vain se ei riitäkkään laihtumiseen tai hoikkana pysymiseen. ennen pystyi sitä oluttakin kiskomaan ja pitsoilla käymään milloin halusi, ei kertynyt vyötärölle. nyt kun ikä lisääntynyt ja liikunta loppui ei millään mene jakeluun ettei voi syödä samoja määriä kun nuorempana. miehen mielestä on käsittämätöntä ettei 10 tai 11 tunnin työpäivillä laihdu, varsinkin kun joka maanantai laihduttaa :D "siis mähän syön niin vähän" "olutta juon vaan viikonloppuisin" "otinhan mä eilenkin salaattia" jne... selityksistä vois kirjottaa kootut teokset. välillä naurattaa ja välillä voisin repiä hiukset päästäni sen kanssa...

juu, mun mies on just ylittäny tuon neljänkympin rajapyykin ja lihomisvauhti oli yhdessä vaiheessa ihan kauhea. nyt sillä on just sellanen omenavatsa, jalat ja peppu tosi timmit mut vatsa ihan kauhea :O ihmeellinen ruuminmalli kuten monella miehillä. naisilla läski kertyy tasasemmin, mikä ei tietysti yhtään sen parempi asia.
mies oli nuorempana kova urheilemaan, pelas jääkiekkoa monta kertaa viikossa ja lenkkeili. oli tosi hyvännäköinen aina tuonne 37-vuotiaaksi. sitten loppui jääkiekkointo ja sitä myöten kaikki muukin. rupes tekemään enemmän töitä mutta kas vain se ei riitäkkään laihtumiseen tai hoikkana pysymiseen. ennen pystyi sitä oluttakin kiskomaan ja pitsoilla käymään milloin halusi, ei kertynyt vyötärölle. nyt kun ikä lisääntynyt ja liikunta loppui ei millään mene jakeluun ettei voi syödä samoja määriä kun nuorempana. miehen mielestä on käsittämätöntä ettei 10 tai 11 tunnin työpäivillä laihdu, varsinkin kun joka maanantai laihduttaa :D "siis mähän syön niin vähän" "olutta juon vaan viikonloppuisin" "otinhan mä eilenkin salaattia" jne... selityksistä vois kirjottaa kootut teokset. välillä naurattaa ja välillä voisin repiä hiukset päästäni sen kanssa...

Pettämätön logiikka tuntuu olevan hallussa monella noin nelikymppisellä miehellä. Kai se on vaikea havahtua todellisuuteen että ei enää tosiaan voi kiskoa sitä kaljaa lihomatta niin kuin ennen. Taitaa käydä ikävä kyllä niin, että maha kasvaa maailman tappiin saakka. Minusta aika surullista (eikä niin kaunista katsottavaakaan).

Huh! Onneksi on urheileva mies, joka timmissä kunnossa niin ei tarvi miettiä tommosia pakastepitsoja.

Huh! Onneksi mulle miehessä on tärkeämpää joku muu kuin ulkonäkö. Meillä saa miettiä pakastepitsoja jos haluaa.

Huh! Onneksi mulle miehessä on tärkeämpää joku muu kuin ulkonäkö. Meillä saa miettiä pakastepitsoja jos haluaa.

no onhan tässä jo terveysseikatkin otettava huomioon. nelikymppisellä miehellä on jo ihan eri riski sairastua erilaisiin (elintaso)sairauksiin kuin nuorempana. ja tuo miesten omenavartalolihavuus taisi olla sieltä vaarallisimmasta päästä.
mun mies syö jo kolesteroli ja verenpainelääkkeitä. ei paljon naurata, jo nelikymppisenä! tää oli osasyy miksi itsekkin laihdutin, sais miestäkin kannustettua. mutta ei. pakastepitsat ja olut on houkuttelevampia kuin terveys. kai sillä täytyy joku infarkti käydä että menee jakeluun, jos sitten on enää mahdollisuutta.

no onhan tässä jo terveysseikatkin otettava huomioon. nelikymppisellä miehellä on jo ihan eri riski sairastua erilaisiin (elintaso)sairauksiin kuin nuorempana. ja tuo miesten omenavartalolihavuus taisi olla sieltä vaarallisimmasta päästä.
mun mies syö jo kolesteroli ja verenpainelääkkeitä. ei paljon naurata, jo nelikymppisenä! tää oli osasyy miksi itsekkin laihdutin, sais miestäkin kannustettua. mutta ei. pakastepitsat ja olut on houkuttelevampia kuin terveys. kai sillä täytyy joku infarkti käydä että menee jakeluun, jos sitten on enää mahdollisuutta.

Tää on kyllä ihan totta. Mun isä esimerkiksi muutti ruokailutottumuksiaan vasta sydänkohtauksen JÄLKEEN. Sama kun mun mies polttaa tupakkaa ihan hulluna. Olen sanonut asiasta ja kuulemma lopettaa vasta sitten jos ja kun jotain siitä tulee... Järkeviä nuo miehet :) Mut eipä sitä aikuista ihmistä voi pakottaa. Ite valitan aina lapsen saamasta esimerkistä, mutta eipä tuokaan miestä herätä.

Yhteistyössä