V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mun hiuksia ainakaan koskaan pestä, kun menen vaan pelkkään leikkaukseen. Pesen siis kotona ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:pesty vai pestäänkö ne kampaajalla ennen kampauksen tekoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hiuksiin ollaan tekemässä hääkampaus ja sen tekoon on varattu aika 08.30-10.00. Muistaakseni hiuksiin pistetään lämpörullat tai sitten ne perinteiset papiliotit.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No jos mä pesen ne varoiksi. Mun täytyy tosin pestä hiukset samana aamuna, jos pesen ne edellisenä iltana niin ne on aamulla jo likaiset.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:No jos mä pesen ne varoiksi. Mun täytyy tosin pestä hiukset samana aamuna, jos pesen ne edellisenä iltana niin ne on aamulla jo likaiset.
Toi usein peseminen on juuri syynä siihen, et hiukset rasvoittuu heti. Näin asian vierestä. Harvenna pesukertoja, niin hiuksien rasvoittuminenkin alkaa helpottaa.
Alkuperäinen kirjoittaja kievari:Entäpä, pitääkö hiukset pestä kampaajalle mentäessä ennen värjäystä ja leikkausta? Vai tarttuuko väri paremmin ei pestyihin hiuksiin tms?