Täytyykö kampaajalle mennessä olla hiukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pesty vai pestäänkö ne kampaajalla ennen kampauksen tekoa?

Riippuu, että millaisen kampauksen haluat. Jo rullakampaus, niin pestään. Mutta jos joku nuttura tms. tehdään pitkiin hiuksiin, niin pese valmiiksi. Muuten pesu veloitetaan erikseen.

Siis tehdäänkö sulle mikä kampaus? Itse yleensä kehoitan asiakasta pesemään itse hiukset ja kiellän laittamasta hoitoainetta, jos aikeena tehdä nuttura tms. Jos taas föönataan tai laitetaan rullakampaus niin yleensä on parempi pestä vasta kampaajalla ne. Nutturanteossa se säästää mukavasti aikaa, jos on valmiiksi pesty ja sitä hoitoainetta ei siis kannata laittaa, koska se tekee liukkaaksi ja vaikeuttaa kampauksentekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hiuksiin ollaan tekemässä hääkampaus ja sen tekoon on varattu aika 08.30-10.00. Muistaakseni hiuksiin pistetään lämpörullat tai sitten ne perinteiset papiliotit.

lämpörullat laitetaan kuivaan hiukseen. Paplarit laitetaan kosteisiin hiuksiin. Soita vaikka ja kysy, et pesetkö eka. Jos et soittaan kerkiä, niin sinuna pesisin varmuuden vuoksi.

No jos mä pesen ne varoiksi. Mun täytyy tosin pestä hiukset samana aamuna, jos pesen ne edellisenä iltana niin ne on aamulla jo likaiset.

Toi usein peseminen on juuri syynä siihen, et hiukset rasvoittuu heti. Näin asian vierestä. Harvenna pesukertoja, niin hiuksien rasvoittuminenkin alkaa helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos mä pesen ne varoiksi. Mun täytyy tosin pestä hiukset samana aamuna, jos pesen ne edellisenä iltana niin ne on aamulla jo likaiset.

Toi usein peseminen on juuri syynä siihen, et hiukset rasvoittuu heti. Näin asian vierestä. Harvenna pesukertoja, niin hiuksien rasvoittuminenkin alkaa helpottaa.

Joo mä pesen hiukset joka toinen tai kolmas päivä oli ne likaiset jo ennemmin tai ei. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta niin se aiheuttaa välillä kovaa hikoilua ja muutenkin hiustenlaatu on muuttunut.

Yhteistyössä