täytyy laittaa kahvit tippumaan, eskari kotiutuu kohta

Mamale harmaana
Meidän poika saattaa joskus pyytää kahvia; yleensä silloin jos on pullaa tmv. ja sanotaan että nuo on sitten tarkoitettu kahville. :saint: Mutta kupillinen jonka joskus juo, on mittasuhteiltaan sellainen että kahvia hiukan pohjalla, suurin osa maitoa ja paljon sokeria. :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:53 vaimo kirjoitti:
No EI todellakaan juo. Miksi pitäis ? Ei itelle tulis mieleenkään antaa kahvia lapselle.

samaa voi anoa että miksi pitää antaa limukkaa se on vaan sokeria. meidän kuopus ei tykkää kahvista, vaikka sitä hänelle on annettu juo mieluummin kaakota tai mehua

Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:54 Mamale harmaana kirjoitti:
Meidän poika saattaa joskus pyytää kahvia; yleensä silloin jos on pullaa tmv. ja sanotaan että nuo on sitten tarkoitettu kahville. :saint: Mutta kupillinen jonka joskus juo, on mittasuhteiltaan sellainen että kahvia hiukan pohjalla, suurin osa maitoa ja paljon sokeria. :saint:
Mä en anna tytölle sokeria siihen ollenkaan. Jos kahvi on niin pahaa, ettei ilman sokeria voi juoda, niin sitten voi olla juomatta! En käytä itsekään kahvissa sokeria.

Mamale harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:57 Liinuska74 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:54 Mamale harmaana kirjoitti:
Mä en anna tytölle sokeria siihen ollenkaan. Jos kahvi on niin pahaa, ettei ilman sokeria voi juoda, niin sitten voi olla juomatta! En käytä itsekään kahvissa sokeria.
Juu, hyvä noinkin.. meillä poika kuitenkin juo tuon kahvikupillisensa ehkä kerran kahdessa kuussa joten kyllä sokerinsa kahviin saa. :saint: :hug:

Salama McQueen
Meidän lapset on vielä kovin pieniä, mutta mä olen juonut maitokahvia 2-vuotiaasta ja mikäli muksut äitiinsä tulee, juo ne eskarissa jo pannullisen päivässä! :D

Ei se nyt niin kovin vaarallista ole, jos siinä on tilkka kahvia ja maitoa...Joskaan ei tietty tarpeellistakaan, mutta mikä tässä maailmassa on? :)

Tuo meidän puolitoistavuotias on aina kahvikuppeja vaanimassa, että jos vaan olisi vähän jäänyt pohjalle. Mies ja minä juodaan molemmat mustana ilman sokeria, mutta hyvin tuntuu kelpaavan... ei anneta tarkoituksella, mutta aina välillä tyttö löytää kahvinjämät tai ryystää sen viimeisen tipan pohjalta. Kaipa sille jossain vaiheessa voisi kahvia ruveta antamaan, mutta ei kyllä ihan vielä...

yksi äiti
meidän lapset saavat kahvia kun ovat rippikoulun käyneet!!

Oon syl sitä mieltä et lapsen ellimistö ei tosiaankaan tarvitse esim. kahvin siältämää kofeiiniä..
kyllä se lapsi ilmanki kasvaa...

olen kyl monet keskustelut käyny mummun kaan kun hän halusi antaa vauvalleni pullamössöä (pullaa ja kahvia) \|O :x
kyllähän tuo on nyt jo oppinu..kolmannelle ei enää tyrkyttäny =)

Yhteistyössä