Täydellinen kesäilma!

• Viestiketjun aloittaja kesäheinänen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jep, mutta jos tätä viikkokausia jatkuu niin kyllä välillä pitäis vähän sataakin. Rasittaa kun pitää heilua kasteluletkun kanssa vähän joka päivä. Muuten en valita.

"jees"
Tykkään :) Meillä sisällä on vähän päälle -23 ja se on just mun ihanne lämpötila sisällä. Ulkona saa olla reippaasti enemmän. Mieluummin kuuma kuin kylmä, inhoan kylmyyttä, palelemista ja pukeutumista.

Mulle ei liian kuumaa ole vielä löytynyt. Nautin joka hetkestä kun on lämmintä ja aurinkoa.

Ikävä kyllä tää maa on taas muutaman kuukauden kuluttua Mordor, kylmää ja pimeää. Ja lunta.

"vieras"
Kyllä vaan, täydellistä! Aamukahvi varjoisalla terassilla ja siellä oli jo ihanan lämmintä. Eipä tarvitse etelänmatkaa tänä kesänä harkita, kun tulee näin kesäkuun alkuun hienoja kesäpäiviä! Lomakin on vielä edessä päin. Ei haittaa vaikka heinäkuun sataisi...

Tilasin paikallisen sanomalehdenkin kesäksi, on niin hienoa istua pihalla aamukaffella ja lehteä lukemassa =) Laitoin "aamupalaterassin" eli pikku pöydän ja tuolit paikalle johon paistaa aamuaurinko

Tykkään! Ihana ihana ilma ja kesä <3

Olen köllötellyt koko poitsun päiväuniajan joka päivä niiiiiiin auringossa. Ja nauttinut jokaikisestä säteestä joka taivaalta paistaa =) Koko perhe asuu ulkona näillä keleillä.

Sanoinko jo että TYKKÄÄN!

Yhteistyössä