Tällä hetkellä on sopiva, 23 astetta lämmintä.. Mulla on ollu nämä viime päivät ihan älyttömän paha olo, ei tämmöstä jaksa enää kauan... Semmonen maks. 24 auringossa ois aika passeli
Jep, mutta jos tätä viikkokausia jatkuu niin kyllä välillä pitäis vähän sataakin. Rasittaa kun pitää heilua kasteluletkun kanssa vähän joka päivä. Muuten en valita.
Tykkään Meillä sisällä on vähän päälle -23 ja se on just mun ihanne lämpötila sisällä. Ulkona saa olla reippaasti enemmän. Mieluummin kuuma kuin kylmä, inhoan kylmyyttä, palelemista ja pukeutumista.
Kyllä vaan, täydellistä! Aamukahvi varjoisalla terassilla ja siellä oli jo ihanan lämmintä. Eipä tarvitse etelänmatkaa tänä kesänä harkita, kun tulee näin kesäkuun alkuun hienoja kesäpäiviä! Lomakin on vielä edessä päin. Ei haittaa vaikka heinäkuun sataisi...
Tilasin paikallisen sanomalehdenkin kesäksi, on niin hienoa istua pihalla aamukaffella ja lehteä lukemassa =) Laitoin "aamupalaterassin" eli pikku pöydän ja tuolit paikalle johon paistaa aamuaurinko
Nautin kyllä muuten, MUTTA mulle tämän päivän +28 vaan on ollut liikaa. Ei ole yhtään tehnyt mieli pihalle, kukat kävin pikaisesti kastelemassa ettei kuole.
Olen köllötellyt koko poitsun päiväuniajan joka päivä niiiiiiin auringossa. Ja nauttinut jokaikisestä säteestä joka taivaalta paistaa =) Koko perhe asuu ulkona näillä keleillä.